Thursday, December 27, 2012

Broj X - PREGLED I HRONOLOGIJA ADVENTNOG DOBA



SVEDOČANSTVO BROJ X

PREGLED I HRONOLOGIJA ADVENTNOG DOBA

(27.12.2012)

Draga braćo i sestre,

Bog nam je, tokom poslednjih dana, u Svojoj velikoj milosti, podario niz izuzetnih otkrivenja o završnim događajima ovozemaljske istorije kao višestruku i tako koncipiranu potvrdu poslednjeg Svedočanstva, objavljenog 24.11. ove (2012) godine pod naslovom "Početak poslednjeg vremena", da vera u Njegov skori Dolazak, unutar već najavljenog perioda, ne može doći u pitanje čak ni od strane najvećih skeptika.

Kao što ćete videti, u pitanju je niz zaista izuzetnih otkrivenja - takvog sadržaja i forme da se, uzevši skupno, mogu svrstati u domen pojava "Verovali ili ne", usled čega će kao njihov najbolji prikaz poslužiti poznato Svedočanstvo proroka Avakuma, koje - u skladu sa nadahnućem koje je Bog davao u nekoliko navrata, za razliku od stvarnog konteksta - sagledavamo u krajnje pozitivnom značenju:

"Pogledajte po narodima i vidite, i čudite se i divite se, jer ću učiniti delo u vaše dane kojega nećete verovati kad se stane pripovedati." (Avakum 1,5)

Naime, u pomenutom Svedočanstvu sam - kao što ćete se, izvesno, setiti - izneo određen broj tipskih iskustava (ličnih, i nekih poznatih ličnosti), koja su nedvosmisleno pokazala da će završni događaji ovozemaljske istorije početi 24.12. ove (2012) godine, kao 50. dana od godišnjice zaključenja Mineapoliske konferencije (04.11 - 24.12), kada će sadašnja svetlost Adventne istine biti potvrđena i znacima Svetog Duha u sili Poznog dažda, nakon čega će vreme milosti i Božjih pravednih sudova biti okončano Njegovim Slavnim dolaskom unutar najavljenog perioda.

Da bi, pak, naredna otkrivenja bila ispravno shvaćena, podsećam vas da sam u Svedočanstvu broj VIII, objavljenom pod naslovom "120 godina anđelu Laodikeje", izneo evidentna i nedvosmislena otkrivenja tog vremena milosti, posvećenog vodstvu Zajednice, koje je, kao što je poznato, na Generalnoj konferenciji održanoj 1888. godine u Mineapolisu, odbacilo Vest o opravdanju verom, koju su, po Božjem proviđenju, iznele starešine Džons i Vagoner.

Ono što bih, kada je reč o značenju tih* (*iz Sved. broj VIII) otkrivenja, ovom prilikom posebno istakao, jeste da svoju Biblijsku potvrdu nalaze u činjenici da je sve što Bog čini savršeno te da tako mora biti i sa vremenom milosti posvećenim vodstvu Zajednice (činjenica je da su periodi milosti i proročka vremena numerički savršeni - zaokruženi), a jedini primenljiv period jeste 120-ogodišnji, što su potvrdila iskustva opisana u tom Svedočanstvu - osmom od početka mog javnog rada, 23.08.2001. godine.

Nakon toga sam, u Svedočanstvu broj IX, objavljenom početkom decembra 2010. godine pod naslovom "Gospod Dolazi", opisao nekoliko tipskih iskustava datih kao potvrda jednog noćnog viđenja iz 2002. godine, u kojem je - kao što sam opisao (u tom, Devetom, svedočanstvu), između ostalih znakova vremena kada će događaji poslednjih dana konačno početi - figurirao broj 88, čije je značenje, kao što znate, ubrzo otkriveno kao 88-dnevni period sa završetkom na prolećnu ravnodnevicu, 21.03, koja je, pak, prirodan kraj svakog godišnjeg ciklusa, što je u skladu sa Svedočanstvom iz 1. Mojsijeve 1,14 i naučno potvrđenim pojmom Tropske - to jest - Astronomske godine, pri čemu je, opet, važna bila činjenica da su vremenski odseci u Božjem proviđenju uvek savršeni, što implicitno znači da se i poslednja, 6000, godina ovozemaljskog poretka, mora ispuniti (privesti svom prirodnom kraju, na prolećnu ravnodnevicu).

Da ovo definisano vreme, usled opšte raširenih predrasuda o određivanju kraja ovozemaljske istorije, ne bi bilo olako odbačeno, u tom Svedočanstvu sam, u poglavlju pod naslovom "Određivanje vremena", naveo racionalne i Biblijske argumente u prilog neophodnosti da bar približno vreme kraja mora biti obznanjeno u poslednjim godinama poslednjeg naraštaja, kako bi se pripravio za čas suda i Božji Dolazak, gde su naročito indikativni događaji iz vremena kraja Pretpotopnog sveta, koji je, posmatrajući napredak građenja spasonosne barke, mogao, vrlo približno, da proceni dužinu preostalog vremena.

Drugi odgovarajući primer jeste činjenica da su Izraelci (čiji je Izlazak iz Egipta predslika našeg Izlaska iz ovozemaljskog poretka) znali i TAČNO vreme tog događaja: 1. Mojsijeva 15,13; naročito 2. Mojsijeva 12,40.41.

Osim toga, i oni su, poput stanovnika Pretpotopnog sveta, mogli da, vrlo približno, procene dužinu puta do Obećane zemlje.

Kada ovo znamo, možemo, takođe na temelju Zakona i Svedočanstva, zaključiti da je nakon 120 godina milosti datih vodstvu Crkve (1888-2008), prema ranije pomenutom Svedočanstvu E. G. White iz 1892, formalno došlo do njegove smene i - samim tim - obnove dvogodišnjeg perioda do završetka ovozemaljske istorije, što je u savršenom skladu sa tipskim otkrivenjima opisanim u Svedočanstvu "Gospod Dolazi", koja su, saglasno, ukazivala na 2010. kao na poslednju godinu ovozemaljskog poretka, sa njenim prirodnim krajem na prolećnu ravnodnevicu 21.03.2011. godine kao 88. dana nakon 24.12. (uključujući 24.12), kada, međutim, ni ta vest nije prihvaćena od strane dovoljnog broja onih koji su imali prednost da je upoznaju, za šta je, prema Zakonu i Svedočanstvu, bilo neophodno desetak pouzdanih osoba, kao što je bio slučaj u vremenu apostola i - prethodno - Avrama, kada je, nakon nekoliko njegovih molbi, Gospod izrazio spremnost da osuđene gradove sačuva i radi desetoro vernih: 1. Mojsijeva 18,20-33.

Kada je propuštena i ova dragocena prilika da se ovozemaljske muke konačno završe, sve što je Bog - obzirom na rapidno umnožavanje bezakonja (Matej 24,12) (i, samim tim, neminovnu bliskost kraja) - još mogao da učini jeste da ovo vreme milosti (dve godine) obnovi, što je, dakle, konačna granica milosti, te hronologija Adventnog doba, u osnovnim crtama, izgleda ovako:

44 + 120 + 2 + 2 = 168 =
22.10.1844 - 22.10.2012 =
(22.10.)1844 - (04.11.)1888 - (04.11.)2008 - 2010 - 2012
+ 80 dana do prolećne ravnodnevice (31.12.2012 - 21.03.2013) - odnosno, 88 dana nakon 24.12.2012 =
22.10.1844 - 22.10.2012 + 150 dana do prolećne ravnodnevice 2013. (22.10.2012 - 21.03.2013 = 9 + 30 + 31 + 31 + 28 + 21 = 150), što je period koji, kao što sam naveo u jednom od prethodnih Svedočanstava, svoj tip nalazi u vremenu kraja Pretpotopnog sveta, kada je voda prekrivala Zemlju jednak broj dana, nakon čega je spasonosna barka konačno prizemljena (!!!):

"Kad je Noju bilo šest stotina godina, te godine drugoga meseca, sedamnaesti dan toga meseca, taj dan razvališe se svi izvori velikoga bezdana, i otvoriše se ustave nebeske." "I stajaše voda povrh zemlje sto i pedeset dana." "I stade voda opadati na zemlji, i jednako opadaše posle sto i pedeset dana; te se ustavi kovčeg sedmoga meseca dana sedamnaestoga na planini Araratu." (1. Mojsijeva 7,11.24; 8,3.4) 

To je, dakle, sažet pregled nekih segmenata Adventnog doba dok nam je Gospod, u skladu sa Svedočanstvom iz Knjige proroka Amosa 3,7, da "...ne čini NIŠTA ne otkrivši tajne Svoje slugama Svojim prorocima", radi neophodnih ohrabrenja i odgovarajuće spremnosti za vreme nevolje kakve nije bilo od Postanja (svakako i radi objave Poslednje opomene svetu), otkrio i vreme drugih bitno važnih događaja poslednjih dana ovozemaljske istorije, koje je, u skladu sa prethodnim Svedočanstvima, koncipirao tipski i numerički savršeno.

Kao uvod u njihov opis, budući da je formi novih otkrivenja dodat elemenat vremenske simetrije svih bitno važnih događaja, poslužiće otkrivenje podele dana u godini na 144, usled čega je njihov raspored u svim redovnim godinama - sledeći: 144 + 144 + 77

U skladu sa ovom podelom, određenom brojevima Biblijskog i simboličnog karaktera, jeste i moje iskustvo, kao osobe u čijem životu i radu, poslednje proročanstvo Starozavetnih spisa - o vesniku koji će, u Duhu i sili Ilije, objaviti Božji sud i Dolazak - nalazi ispunjenje, koje, pak, datira sledećim činjenicama:

·         da mi se Gospod prvi put javio u noći 16/17.05. (1999), kao 144. dana nakon mog rođendana, 24.12 {i 8. dana nakon Subote 08.05.1999, kada sam učinio Zavet sa Bogom, što je nedvosmislena aluzija na Zavet obrezanja 8. dana nakon rođenja, pri čemu punu simboliku daje činjenica da - prema Hristovom Svedočanstvu da niko neće ući u Večno carstvo ukoliko se ne RODI VODOM i Duhom (Jovan 3,5) - NOVOROĐENJE postaje legitimno tek Zavetom (odnosno - krštenjem; izuzetaka, naravno, ima, ali oni samo potvrđuju postojanje pravila)};
·         da period od 77 dana, koji ostaju pri podeli dana godišnjeg ciklusa na 144, počinje 17.05. dok mu je kraj, u skladu sa odgovarajućom simbolikom, na dan koji se u ovdašnjoj tradicionalnoj verskoj zajednici svakog 02.08. posvećuje proroku Iliji (takozvani Ilindan);
·         da je početak drugog 144-dnevnog odseka godišnjeg ciklusa 02.08. a kraj 24.12, što, u skladu sa pomenutom (simetričnom) strukturom narednih otkrivenja bitno važnih događaja završnice ovozemaljskog vremena, izgleda ovako:

144 + 77 + 144

DIJAGRAM

Prvo u nizu novih otkrivenja Gospod je dao 04.12, kada sam ga i opisao i poslao bratu čijim posredstvom je, iako bez njegovog znanja, ova svetlost data; sledi izvod iz tog pisma, poslatog 04.12:


„Naime, jutros sam se, budući odmoran, probudio rano, još oko četiri sata (što je vreme koje Gospod obično koristi kada želi da otkrije nešto značajno, pri čemu akcenat nije na tačnoj satnici već na noćnom i ranom jutarnjem vremenu, kada je tiho), nakon čega me je Gospod usmeravao na tebe, posebno u kontekstu misli koju si, nedavno, izrazio šaljivim tonom, rekavši (parafraziram): "Mora da će ove godine u najmanju ruku biti smak sveta kada ti i ja punimo 44, odnosno 40 godina", pri čemu su mi od pomoći bila poslednja otkrivenja, koja sam ti i poslao.

Konkretno, Gospod mi je ukazao na sledeće činjenice u vezi sa tvojim rođendanom [12.10.1968] i planom kojeg, verujem, ima za tebe, a iskustva su, kao što ćeš videti, iste prirode kao ona koja sam i sam imao, te konačan zaključak o svemu dosad viđenom o ovoj tematici ostaje na tebi.

- prva indikativna činjenica, otkad sam doznao datum tvog rođenja, jeste da je on i datum rođenja moje majke (koji je, kako se ispostavilo, tipskog karaktera);

- taj datum, zbog broja 12, ukazuje i na sveštenički poziv [to, naravno, nije uvek slučaj];

- nove činjenice su vezane za broj 80, koji ti je karakterističan iz sledećih razloga:

- nakon tvog rođendana, do kraja godine preostaju 80 dana;

- nakon tih 80 dana, do prolećne ravnodnevice 21.03. takođe preostaju 80 dana a važno zapažanje jeste da je ovde reč o numeričkoj simetriji (80 dana do kraja godine i 80 od početka naredne). Sa ovim u vezi je i činjenica da je prolećna ravnodnevica prirodan početak (samim tim i kraj) godišnjih ciklusa, u skladu sa 1. Mojsijevom 1,14, što je pojam koji je naučno poznat kao Astronomska ili Tropska godina a ova specifična simbolika, u skladu sa ranijim otkrivenjima, ukazuje na završni dan ovozemaljskog vremena;

- to, međutim, nije sve, jer je Gospod izvoleo da posredstvom godine tvog rođenja pokaže i poslednju godinu ovozemaljskog poretka, što će biti i svojevrsna potvrda upravo poslednjih otkrivenja, objavljenih pod naslovom "Početak poslednjeg vremena", a ogleda se u činjenici da je 1968. 80. nakon 1888, pri čemu je indikativno da su od početka Adventne ere do početka tih 80 godina (odnosno do 1888) protekle 44 godine, koliko je, evidentno, proteklo i nakon njih, što je takođe simetrično (80 godina su u centru, 44 godine im prethode i slede: 1844 + 44 = 1888 + 80 = 1968 + 44 = 2012 sa prirodnim završetkom na prolećnu ravnodnevicu 2013);

- po istom, novootkrivenom, sistemu (simetričnom), nakon 22.10. (godišnjice početka Predadventnog istražnog suda), do kraja godine preostaju 70 dana (9 + 30 + 31 = 70), koliko je proteklo i po njihovom isteku do trostruke katastrofe u Japanu, 11.03.2011. godine (31 + 28 +11 = 70), kada su, po Božjem proviđenju, počeli da se izlivaju izvršni sudovi, kojima bi se Delo i završilo da je vest prihvatio dovoljan broj onih koji su primili Svedočanstva o planiranom Božjem Dolasku u tom periodu (za šta je, kao u vremenu apostola, bilo dovoljno desetak pouzdanih osoba, što je i minimalan broj osoba radi kojih je Gospod bio spreman da poštedi Sodom i Gomor, kada Ga je Avram molio za stanovnike tih gradova).

Neko će možda smatrati da Predadventni istražni sud (kao Sud za one čija su imena u Knjizi života) i izvršni sudovi nisu u neposrednoj vezi no činjenica je da svršetkom te Istražne faze Božjeg Suda prestaje vreme milosti, kada se, kao što je poznato, na nepokajane izliva punina Božjih pravednih sudova;

- u kontekstu tvojih iskustava vredi zapaziti činjenicu da upravo ove godine, koja zbog broja 12 takođe ukazuje na sveštenstvo, navršavaš 44. i ulazis u 45. godinu, koja je simbol novog od Boga priznatog vodstva a da li ćeš taj poziv i opravdati, to, svakako, zavisi samo od tebe...“

DIJAGRAM

Naredno tipsko otkrivenje, zasnovano je na činjenici da, poput Mojsijeve (120 godina: 5. Mojsijeva 34,7), i Aronova starost ima proročansku ulogu!

Naime, prema Svedočanstvu iz 4. Mojsijeve 33,38.39, Aron je preminuo 40. godine nakon Izlaska Izraelaca iz Egipta (dakle, pred samim ulaskom u Obećanu zemlju), u 123. godini života, koju je Gospod, po principu "dan za godinu" (4. Mojsijeva 14,34; Jezekilj 4,4-6), upotrebio kao još jednu potvrdu i praktične smene vodstva 24.12. ove godine kao 50. dana nakon godišnjice zaključenja Mineapoliske konferencije, održane 1888. godine, o čemu je bila reč u poslednjem Svedočanstvu, objavljenom 24.11. pod naslovom "Početak poslednjeg vremena".

Tako je, u skladu sa brojem Aronovih godina, po principu "dan za godinu", reč o 123 dana, koji, u skladu sa prirodom njegove službe (pre svega - svešteničke, dok je Pravi i Jedini Prvosveštenik Sam Gospod), polaznu tačku nalaze na dan početka mog javnog rada, 23.08. (2001), kada sam svoje prvo Svedočanstvo, pod naslovom "Pripravi se Izrailju da sretneš Boga svojega", predao tadašnjim vođama Jugoistočne evropske unije dok mu je kraj, u skladu sa najavljenim događajima, 24.12. (23.08 - 24.12 = 8 + 30 + 31 + 30 + 24 = 123).

DIJAGRAM

Ono što je karakteristično ovom periodu, u skladu sa simetričnom strukturom novih otkrivenja, kao i sa prethodno opisanim otkrivenjem, jesu dva 50-odnevna perioda, određena rođendanom i danom smrti moje majke (koji je i dan zaključenja Mineapoliske konferencije), što tipsku ulogu Aronovih godina čini posebno upečatljivom dok puninu ove predslike predstavlja smena Arona na prvosvešteničkom položaju "...četrdesete godine po Izlasku sinova Izrailjevih iz zemlje Misirske" (4. Mojsijeva 33,38.39), nakon 123 godine njegovog životnog doba (što je, dakle, predslika 24.12.2012. godine kao 123. dana od početka mog javnog rada, kada se, u skladu i sa ovom predslikom, navršavaju 40 godina mog životnog doba).

U skladu sa ovim, kao i otkrivenjem posredstvom moje majke i pomenutog brata, čiji datum rođenja (izuzev, naravno, godine) odgovara datumu rođenja moje majke, jeste činjenica da je prva godina novog vodstva 124. nakon simboličnih 123 godine Aronovog životnog doba, usled čega, po Božjem otkrivenju, i u skladu sa sada već karakterističnom (simetričnom) strukturom završnih događaja ovozemaljske istorije, jedan od brojnih prikaza Adventnog doba izgleda ovako:

1844 + 124 = 1968 + 44 = 2012 i

1844 + 44 = 1888 + 124 = 2012

DIJAGRAM

Ovde, međutim, nije kraj ovoj simbolici jer je period od 123 dana (23.08 - 24.12), zahvaljujući simetričnoj strukturi, definisanoj bitno važnim događajima u savršeno određenim danima, odredio i drugu Pedesetnicu Adventnog doba, koja će, za razliku od prve (24.12), biti opšta. Početak ovog 50-odnevnog perioda jeste 24.12. a završetak 12.02.2013. godine:

123 + 50 = 173 =
23.08 - 12.02 =
50 + 73 + 50 =
23.08 + 50 = 12.10 + 73 = 24.12 + 50 = 12.02.

DIJAGRAM

Kao što se može naslutiti, uzrok postojanja dveju Pedesetnica jeste određena struktura nove Crkvene organizacije, koja prvu i određujuću predsliku nalazi u periodu kada su Izraelci bili u ropstvu do određenog vremena, kada je Gospod, radi njihovog izbavljenja, podigao Mojsija, koga je, u sili Pedesetnice, potvrdio mnogim i silnim znacima, čime je proces (re)organizacije Crkve i započet, dok su druge i izabrane starešine poseban dar Svetog Duha primile kasnije, kada je, po Božjem proviđenju, to bilo neophodno. Tada je, da ne bi sam nosio teret sveg naroda, Gospod, posredstvom Mojsija, silu Svetog Duha izlio na sedamdeset izabranih starešina:

"A Gospod reče Mojsiju: saberi mi sedamdeset ljudi između starešina Izrailjevih, koje znaš da su starešine narodu i upravitelji njegovi, i dovedi ih k šatoru od sastanka, neka onde stanu s tobom. Tada ću sići i govoriti onde s tobom, i uzeću od Duha koji je na tebi i metnuću na njih, da nose s tobom teret narodni i da ne nosiš ti sam." (4. Mojsijeva 11,16.17)

Istu sliku, na slavu Svetom Hristovom imenu, nalazimo i u Njegovom javnom radu, kada je, nakon Dvanaestorice, izabrao još Sedamdesetoricu, sa takođe posebnim ovlašćenjima i silom Svetog Duha: Luka 10,1-20.

Prema tome, istovetni događaji iz Mojsijevog i Hristovog vremena, kada su uspostavljani temelji Starozavetne, odnosno Novozavetne, Organizacije Crkve, jesu sledeći:

Mojsije - Gospod
12 plemena - 12 apostola
70 (izabranih) starešina - 70 (izabranih) učenika

Ono što je, u vezi sa ovim događajima, takođe značajno, jeste da je dalje izlivanje Svetog Duha nastavljeno uglavnom posredstvom Dvanaestorice (Lukina svedočanstva iz prvih poglavlja Knjige Dela apostolska, nasuprot raširenom verovanju, nedvosmisleno govore da su na Pedesetnici silu sa visine primila samo Dvanaestorica): Dela 8,14-17; 9,17.

Vezano za ovu predsliku, ne bih (bar za sada) mogao da tvrdim da će i u novoj organizaciji Crkve biti određena sedamdesetorica sa posebnim ovlašćenjima ali postoji velika verovatnoća da će biti tako, s tim što će, u tom slučaju, budući da je Božji narod danas rasprostranjen širom sveta, sveštenici, najverovatnije, biti obeleženi tipskim iskustvima poput onih koja sam i sam doživeo, kao što je bilo u slučaju brata rođenog na rođendan moje majke (12.10), ili brata čija sam iskustva, kao i iskustva njegovog sina, opisao u Svedočanstvu broj IX.

U skladu sa ovom simbolikom, na temelju Aronovih godina starosti, nalazi se još jedna izuzetna potvrda smene sveštenstva – sada u znaku broja 124, koji predstavlja 124. godinu nakon Aronovog rođenja, kada ga je, na prvosvešteničkom položaju, zamenio njegov sin - Eleazar. Ispunjenje ove simbolike je višestruko jer na specifičan način, a po principu "dan za godinu", određuje 2012. godinu kao 124. od Mineapoliske konferencije (kada je, usled odbačene svetlosti, vođama dosadašnje organizacije Crkve, zasnovane po uzoru na svetovne organizacije, dato 120 godina milosti za probuđenje i reformu pod njihovom upravom), što nedvosmisleno znači da je 2012. u Božjem Proviđenju određena za smenu (do nje je, formalno, došlo na 120. godišnjicu od zaključenja Mineapoliske konferencije, 04.11.2008) neposvećenog vodstva, o čemu, budući da je 12 simbol sveštenstva, svedoči sopstvenom numeričkom strukturom dok je punina značenja ovog simbola (broja 124 kao simbola novog vodstva), na već prepoznatljiv način, odredila i konačan okvir Adventnog doba:

1844 + 124 = 1968
1888 + 124 = 2012
= 1844 + 44 = 1888 + 80 = 1968 + 44 = 2012

DIJAGRAM

Indikativno za ovu numeričku podelu Adventnog doba - na dva delimično preklapajuća perioda od 124 godine (gde je raspon preklapanja 80 godina) - jeste da i ona odgovara opisanom iskustvu pomenutog brata, rođenog 12.10.1968, jer potvrđuje deobu Adventnog doba na 80 + 88 godina (2 x 44, mimo osnovnih 80, daju 88 godina), o čemu svedoče i naredne činjenice, od kojih su pojedine pomenute u 8. i 9. svedočanstvu:

- 1932. godina, kao godina rođenja moje majke (čiji je život obeležen višestrukom simbolikom, što je takođe pomenuto u ranijim Svedočanstvima), jeste 88. od početka Adventnog doba (1844 + 88 = 1932), nakon koje, u Božjem proviđenju, preostaju 80 godina (1932 + 80 = 2012);

- Ellen G. White, kao prvi adventni vesnik, živela je 88 godina (1827 - 1915);

- nakon mog rođendana, 24.12, do prirodnog kraja godine (na prolećnu ravnodnevicu) preostaju 88 dana.

Najupečatljiviji prikaz podele Adventnog doba u srazmeri 80 + 88, na zaista izvanredan način, čini višestruko tipsko iskustvo najistaknutijeg vođe naroda na ovim prostorima (što je, kako sam opisao u prethodnim Svedočanstvima, bio slučaj i sa smenom predsednika SAD-a na 120. godišnjicu od Mineapolisa, kada je na položaj došao 44. predsednik dok je u ovdašnjoj javnosti u toku bio proces zamene 44. "patrijarha" ovdašnje najzastupljenije verske zajednice, kao simbol 44-godišnjeg perioda tokom kojeg je vodstvo Crkve bilo priznato od Boga, iako i tada više po milosti: 1844 + 44 = 1888), Josipa Broza, koji je, kao što je poznato, preminuo 1980. godine u 88. godini života, iste godine kada smo ja i moja majka, čija je godina rođenja 88. od početka i 80. do kraja Adventnog doba, došli u postojbinu (iz Francuske, u kojoj sam i rođen), što nalazimo i u službi Mojsija, utemeljivača Starozavetne crkve, koji je, kao predslika adventnog vesnika, službu izbavitelja Izraelaca iz ropstva Egipćanima i vođe puta do Obećane zemlje započeo dolaskom iz strane zemlje u 80. godini svog životnog doba (2. Mojsijeva 7,7).

Ekvivalent Mojsijevih godina u početku njegovog javnog rada (dakle - 80) nalazimo i u činjenici da je drugi adventni vesnik rođen 80. godine nakon početka drugog 120-ogodišnjeg perioda (1892 - 2012) milosti, što je konačna starost Mojsija, pred samim ulaskom u Obećanu zemlju, nakon 40 godina njegovog javnog rada (2012. jeste godina u kojoj sam navršio 40 godina starosti i ušao u 12. godinu mog javnog rada, započetog 23.08.2001).

DIJAGRAM

Sledeća vezana predslika se, u najkraćim crtama, može predstaviti činjenicama da je moja majka, čija je godina rođenja 88. od početka Adventnog doba (1844 + 88 = 1932), došla u postojbinu u 48. godini života (1932 + 48 = 1980) iste godine kada je Broz, čija je godina rođenja 48. od početka Adventnog doba (1844 + 48 = 1892), preminuo u 88. godini života!

DIJAGRAM

Naredna vezana predslika, gotovo neverovatna, određena je činjenicom da je prethodna zasnovana na simetričnom rasporedu dvaju 48-godišnjih i dvaju 88-godišnjih perioda, kao i figuriranjem 1980. kao izuzetno značajne godine, kojom su određene 32 godine do kraja Adventnog doba (1980 + 32 = 2012), i to tako što 32 predstavlja godinu rođenja moje majke (1932, gde je značajna veza sve što je o njoj rečeno u opisu prethodnih predslika), koja, u zbiru sa 1980 godina, daje 2012. kao poslednju godinu Novozavetnog doba, sa njenim prirodnim završetkom na prolećnu ravnodnevicu 2013, odnosno 80 dana nakon 2012. godine (31.12 + 80 = 21.03)!

DIJAGRAM

Iznenađujuću i možda najlepšu (mada, nažalost, i bolnu - zbog promašaja na prelazu 2010/2011) potvrdu ove činjenice daje otkrivenje da je prvoplanirani kraj Adventnog i Novozavetnog doba u našem vremenu bio određen periodom od upravo 1980 godina, sa početkom 31. godine Novozavetnog doba, kada je naš Divni i Dobri Gospod Ispunio Svoju javnu misiju (31 + 1980 = 2011 - na prolećnu ravnodnevicu, 21.03)!

31 + 1980 i
1980 + 31

DIJAGRAM

Pri svemu tome, značajan je i podatak da je broj 1980 deljiv sa 12 (12 x 165).

U skladu sa deobom Adventnog doba na 80 + 88, jeste i iskustvo sina jednog od pomenute braće (koje je, kao i iskustvo njegovog oca), opisano u Svedočanstvu broj IX, gde je indikativna 1988. kao godina njegovog rođenja, kao i činjenica da nakon njegovog rođendana, 04.10, do kraja godine preostaju 88 dana (27 + 30 + 31 = 88), pri čemu, u skladu sa poslednjim otkrivenjima, punu simboliku datu njegovim posredstvom čini podatak da nakon tih 88 dana do prolećne ravnodnevice preostaju 80 dana, kao i podatak da je 1988. 144. godina od početka Adventnog doba (1844 + 144 = 1988), nakon čega, do 2012. kao poslednje godine Adventnog, Novozavetnog i Ovozemaljskog doba, preostaju 24 godine, što su, u celosti, simboli svešteničkog poziva, koji 2012. označavaju i kao godinu planirane smene vodstva Crkve, 24.12. kao 50. dana od godišnjice zaključenja Mineapoliske konferencije.

Vezano za iskustvo ovog mladića, jeste iskustvo njegovog oca, koji je i moj dugogodišnji prijatelj i - u svom domenu - saradnik u Delu, čija je godina rođenja (1955) ukazivala na 2010. kao planirano poslednju godinu (sa prirodnim završetkom na prolećnu ravnodnevicu 2011) ovozemaljskog poretka i to tako što je, u skladu sa numeričkom strukturom godine njegovog rođenja, te godine (2010) navršio upravo 55 planirano konačnih godina njegovog životnog doba u ovozemaljskom poretku dok se nova predslika njegovim životnim dobom (koje ove godine, po principu "dan za godinu", iznosi 57 godina) oslikava činjenicom da nakon godišnjice zaključenja Mineapoliske konferencije (04.11, što je i datum smrti moje majke) do kraja godine preostaje odgovarajući broj dana (26 + 31 = 57), koliko, nakon njih, u simetričnom rasporedu, preostaje do 27.02. (isključujući 27.02), čije značenje je, sledećim rečima, opisano u Dopuni svedočanstva broj IX:


Tako je, dakle, u noći 17/18.02., kao 57. danu nakon rođendana vesnika apsolutnog kraja sveta (24.12 - 18.02., uključujući, setimo se, i 24.12), data svetlost o 57. danu 600. godine vesnika* kraja pretpotopnog sveta, koji, kao 27.02.600. godine »veka Nojeva«, ukazuje na istorijski značaj 27.02. ove kalendarske godine!!

(...)

- sledeća, jednako indikativna i značajna, jeste činjenica da sam, kao vesnik apsolutnog kraja sveta, na sveto tlo Molitvenog doma centralne beogradske Crkve prvi put stupio upravo 27.02, kao, ujedno, devetog Subotnog dana 1999. godine, koja je, karakteristično Adventnom dobu, takođe označena dvostrukim brojevima ali, evidentno, i prva i poslednja koju, nakon 1888. godine, čini niz tri ista broja;

- to, dakle, znači i da će 27.02. biti 12. godišnjica od mog stupanja u Božji Dom, što takođe označava puninu, posebno sveštenstva, sa jasnom asocijacijom na 12 patrijaraha Starozavetnog i 12 apostola Novozavetnog doba, o čemu svedoči i sam rođendan (24.12.1972), čiji su osnovni  brojevi (24, 12 i 72) u znaku 12, što je, sveukupno, i simbol punine ovozemaljskog doba Božje Crkve.


Puninu značenja ovog datuma, u skladu sa najnovijim otkrivenjima, po pravilu simetrije, određuje značenje početne tačke, odnosno činjenica da je 04.11, prema famoznom Svedočanstvu E. G. White iz 1892. (što je i godina Brozovog rođenja), tadašnji naraštaj Adventnog naroda osuđen da, poput neverne generacije Izraelaca iz Mojsijevog vremena, izumre u ovozemaljskom poretku, što u prenosnom smislu znači da je 27.02. određen kao granica milosti za nepokajane Adventiste Sedmog dana, nakon čega će se prorešetani i verni Ostatak, poput obraćenog Ostatka po isteku 490 godina milosti za probuđenje i reformu Starozavetne crkve (70 proročkih sedmica iz Danilove Knjige 9,24-27 a po principu "dan za godinu"), potpuno posvetiti iznošenju Poslednje opomene svetu (Trostruke anđeoske vesti).

Potvrdu da je broj 57 simbol kraja milosti za nepokajane članove Zajednice (odnosno kraja rešetanja Crkve određenim Svedočanstvom Vernog svedoka, posredstvom Duha proroštva, Koji je, prema Otkrivenju 19,10, „Svedočanstvo Isusovo“), daje činjenica da godinu smrti prvog adventnog vesnika (1915) od godine rođenja njenog naslednika (1972) deli jaz od upravo 57 godina (1915 + 57 = 1972).

DIJAGRAM 57-57

Tako je, dakle, određen kraj vremena milosti za Crkvu, koji svoj tip takođe nalazi u vremenu Mojsija, kada je Izlaskom svih verujućih Izraelaca iz Egipta prestalo vreme milosti svima koji, eventualno, ni nakon onakvih izraza Božje natprirodne moći i brigovodstva, nisu prihvatili spasonosni poziv dok je vreme milosti svetu, po istom principu, određen činjenicom da nakon godišnjice početka Božjeg Suda (odnosno početka Hristove Prvosvešteničke službe u Nebeskoj Svetinji nad svetinjama, 22.10), do kraja godine preostaju savršenih 70 dana (koliko, dakle, preostaje od 31.12. do kraja vremena milosti, 11.03. (31 + 28 + 11 = 70), kada je, 2011. godine, kao planirano poslednje kalendarske godine, došlo do trostruke katastrofe u Japanu (snažan zemljotres, cunami i velika nuklearna katastrofa), pri čemu puninu simbola čini podatak da 11.03. kao kraj vremena milosti ujedno označava kraj Hristove Posredničke i Prvosvešteničke službe u Nebeskom svetilištu i, samim tim, početak izlivanja poslednjih sudova, odnosno 7 zala opisanih u 16. poglavlju Otkrivenja a ujedno je 77. dan nakon 24.12. kao rođendana vesnika Božjeg Dolaska, kada, ujedno, potvrdom Poslednjeg poziva Adventnom narodu znacima Svetog Duha u sili Poznog dažda, počinju događaji poslednjih dana.

Poslednja i Biblijski jednako utemeljena predslika u osnovnom delu ovog Svedočanstva takođe je vezana za određena iskustva u znaku 1980 budući da je Broz, čija je godina rođenja 1892, u 88. godini života preminuo 92 godine nakon 1888!

1888 + 92 = 1980 i
1892 + 88 = 1980

DIJAGRAM

Puninu značenja ove predslike, određenu istom numeričkom strukturom (u skladu sa pravilom simetrije), daje činjenica da je usled neprihvatanja otkrivenja o Božjem Dolasku do prolećne ravnodnevice 2011. godine - prema pomenutom Svedočanstvu E. G. White da bi Adventni Izrael, da je tadašnje vodstvo Crkve prihvatilo vest o opravdanju verom, iznetu na Generalnoj konferenciji u Mineapolisu, nakon dve godine od tog datuma bio u Carstvu - dvogodišnji period započet istekom 120 godina vodstvu Crkve ponovljen, što 1892. godinu, u skladu i sa činjenicom da je ona i godina rođenja Josipa Broza (čija su tipska iskustva zaista upečatljiva i saglasna Biblijskoj simbolici), čini početnom tačkom drugog 120-ogodišnjeg lanca*, kojem odgovaraju 120 godina milosti pretpotopnom svetu (1892 + 120 = 2012)!

U skladu sa ovim činjenicama, indikativan je i podatak da Svedočanstvo E. G. White o mogućnosti rane Adventne crkve da u Obećanu zemlju uđe dve godine nakon Mineapolisa, datira upravo 1892!

“Videla sam da su Džons i Vagoner imali predsliku u Isusu i Halevu kada su deca Izraela kamenovala uhode uz sarkazam i ismevanje. Videla sam da ste namerno odbacili ono za šta ste znali da je istinito samo stoga što je bilo suviše ponižavajuće za vaše gospodstvo, videla sam neke od vas kako, u vašim šatorima, oponašate i ismevate ovu braću. Takođe sam videla da bismo, da ste prihvatili njihovu poruku, nakon dve godine od tog datuma (1888) bili u Carstvu ali se, sada, moramo vratiti u pustinju i ostati tamo četrdeset godina.” (GCB, 1892, May 7th)

{* prvi 120-ogodišnji lanac datira u periodu 1888 - 2008 a određen je jednakom starošću Mojsija, nakon kojih je smenjen od strane Isusa Navina, upravo kao što je E. G. White, kao prvi adventni vesnik, koji je prisustvovao početku 120-ogodišnjeg vremena milosti vodstvu Laodikeje, po isteku tog perioda, 04.11.2008. godine, i formalno zamenjena drugim adventnim vesnikom, koji je prisustvovao kraju 120-ogodišnjeg vremena milosti vodstvu Crkve, pri čemu posebnu potvrdu daje zbir datuma njegovog rođendana, koji takođe označava kraj tog perioda: 24 + 12 + 1972 = 2008, kao i 1999. godina, koja je godina mog opravdanja verom, čija numerička struktura odgovara 1888. godini, kada je iznesena upravo Nauka o opravdanju verom, nakon čega je, po numeričkoj strukturi zasnovanoj na broju devet kao najvišem osnovnom broju (nakon kojeg se svi osnovni brojevi samo ponavljaju), do 2008. proteklo upravo 9 godina: 1999 + 9 = 2008.)}

DIJAGRAMI (DVA) 120-120

Ukoliko se, može biti, neko pita zašto ovi vremenski odseci (od 120 godina) nisu najavljeni, već za njih doznajemo gotovo retrospektivno, napominjem da je odgovor na to pitanje, u skladu sa racionalnim i Biblijskim argumentima, dat pre nekoliko godina, u Svedočanstvu pod naslovom "Za poslednji naraštaj", u kojem je, između ostalog, napisano sledeće:


U novijoj istoriji, koja je daleko poznatija od Biblijske, zapažen je određen, ali svakako manji broj subjektivnih izjava i tumačenja naše dobre i drage sestre Vajt, od kojih, za ovu priliku, izdvajam jednu koja je opšte prihvaćena i vezana upravo za 120-ogodišnji period milosti prepotopnom Svetu, koju - zbog važnosti koja joj, do sada, nije pridavana - ispravljam novim, racionalno i Biblijski utemeljenim tumačenjem kao novom svetlošću o Božjem postupanju prema ljudima tokom određenih perioda milosti, davanih kroz celokupnu istoriju čovečanstva, posebno Crkve.

Naime, u dobro poznatoj i nesumnjivo Božanski nadahnutoj knjizi “Patrijarsi i proroci”, sestra Vajt, kao Božji vesnik, u poglavlju “Potop”, najmanje tri puta iznosi opšte prihvaćeno uverenje da je Noje propovedao 120 godina, o čemu sam - na pitanje jednog brata zašto se vest o mineapoliskih 120 godina, ako je od Boga, nije iznosila unapred, nakon kraćeg razmišljanja, znajući da taj period, i pored te naizgled opravdane primedbe, prolazi test Svetog pisma činjenicom da nema dužeg (primenljivog) perioda milosti od 120 godina - rekao da “to nije ni bilo moguće učiniti, iz istog razloga koji datum Božjeg Dolaska čini nepoznanicom: da ne bi došlo do opuštanja. Samo se, dakle, tako obezbeđuje pun podsticaj na pokajanje (osvedočenjima od Duha Svetog, kroz savest, razum i verne ljude) u svakom trenutku Bogu poznatog perioda milosti a kada se on, u slučaju da se ne iskoristi, približi kraju, i tako nestanu razlozi koji njegovu trajnost čine nepoznatom, onda Gospod može, kao u ovom slučaju, da pred istek dozvoli najavu kraja tog perioda kako bi zbog ispunjenja dao veću silu probuđenja intervencijama kojima će potvrditi Svoju vest. Lično, ne verujem ni da je Noje, iz godine u godinu, obaveštavao ljude koliko je ostalo do kraja, jer to ne priliči. Ni u Pismu nema izveštaja da je znao tačno vreme Potopa već samo Mojsije piše da ga je Bog odredio za 120 godina od opisanog vremena.”

Dakle, ljudska logika je ta, iako naizgled ispravna, koja je stvorila ovakvu vezu između Božje izjave da je u određenom istorijskom trenutku prepotopnom Svetu dao 120 godina milosti i činjenice da je Noje bio vesnik kraja a o svrsi i značaju ove Božje objave Mojsiju biće reči nakon Biblijske argumentacije u prilog ovakvom razumevanju događaja iz tog, za Svet, a posebno za Crkvu, značajnog vremena.

Prva u nizu činjenica - do kojih sam, Božjom pomoću i vođstvom, došao dva dana nakon citirane izjave pomenutom bratu - koje potvrđuju ovaj, praktično već potvrđen, stav, jeste da je Noje, kada je došao Potop, imao 600 godina (1. Mojsijeva 7,6).

Druga, sa njom u vezi, jeste da je sinove – Sima, Hama i Jafeta, dobio u 500. godini (1. Mojsijeva 5,32) – dakle, 20 godina nakon početka 120-ogodišnjeg vremena milosti jer su 600 – 120 = 480 a 500 – 480 = 20.

Treći i poslednji činilac ovog malog dokaznog lanca jeste taj da se Bog obratio Noju nakon što je dobio sinove, u vremenu kada su bili i oženjeni (1. Mojsijeva 6,9-14.17.18), što - kada se ima u vidu da su njihovi preci dobijali prvence najranije u 65. godini (1. Mojsijeva 5), koje su i približna životna dob u kojoj su ti dugovečni ljudi stupali u brak - jasno i nedvosmisleno govori da Noje nije propovedao niti gradio Barku 120 godina, kako se do sada verovalo, jer mu se Gospod, kako vidimo, javio, najranije, na samo 3-4 decenije od kraja tog perioda (20 + 65 = minimalnih 85 godina od početka 120-ogodišnjeg vremena odnosno 3,5 decenije do kraja), što neminovno uzrokuje pitanje razloga za objavu tog vremena milosti Mojsiju i kasnijim naraštajima kada već nije mogao da bude objavljen onima kojima je dat. Sveto pismo, kao jedini temelj našeg verovanja, u odgovoru na ovo pitanje, poručuje da su sva, ili gotovo sva, Svedočanstva svete istorije napisana za “nauku nama – na koje posledak Sveta dođe” (1. Korinćanima 10,11), i to je slučaj i sa upravo otkrivenom činjenicom da prepotopni Svet, a ni sam vesnik njegovog kraja – Noje, nije znao tačno vreme milosti koje mu je Stvoritelj podario u, tada, takođe samo Njemu poznatom istorijskom trenutku, već je poslednja opomena tadašnjem Svetu odjekivala nekoliko godina, eventualno tokom pomenutih 3-3,5 decenije, odnosno koliko je bilo neophodno da se izgradi spasonosna Barka.

Sledstveno tome - po principu da se svaka svetlost daje naraštaju kojem je potrebna, a ona se, po prvi put, iznosi danas, pred samim početkom velike reorganizacije Adventne Crkve, koja će se sresti sa Bogom licem k licu - neminovno uviđamo da je ovo Svedočanstvo Božje Reči, o 120-ogodišnjem vremenu milosti za prepotopni Svet, zabeleženo upravo za nas, sa kojima će se Božji plan za čovečanstvo, uspostavljen pre pada u greh, nakon 6000 godina izgradnje Crkve kao Hristovog tela, do stadijuma dostojnog savršenstva njegove Glave - Hrista (Efescima 4,13), konačno ispuniti. “Napisaće se ovo potonjemu rodu, i narod nanovo stvoren hvaliće Gospoda” (Psalam 102,18).



Ovim argumentima dodajemo činjenicu zapaženu upravo ovih dana, a to je da je Sim, prema 1. Mojsijevoj 11,10, dve godine nakon Potopa bio star sto godina, što znači da je rođen 22 godine nakon početka 120 godina konačne milosti pretpotopnom svetu, dok Se Gospod, kao što smo videli, javio Noju kada su njegovi sinovi bili oženjeni a ono što je u Božjem čudesnom proviđenju, kada je reč o ovim Mojsijevim Svedočanstvima, vrlo indikativno, jeste neslaganje ovih izveštaja jer je - prema činjenici da je Noje dobio sinove u 500. godini, kao i prema činjenici da je Potop nastupio 600. godine njegovog životnog doba - zaključak da su Sim, Ham i Jafet rođeni 20 godina nakon početka 120 godina konačne milosti pretpotopnom svetu - neminovan a puninu simbolike ove pogreške (verovatnije je da je Mojsijeva nego prepisivača) čini podatak da je odstupanje tih Izveštaja, vezanih za period od 120 godina, DVE godine {za koliko je, dakle, usled pogreške onih koji su 2011. godine odbili da prihvate primljenu vest, lanac od planirano poslednjih 120 godina sa predslikom u Nojevom vremenu (dve godine nakon Mineapolisa = 1888 + 2 = 1890 + 120 = 2010 sa prirodnim krajem na prolećnu ravnodnevicu 2011. godine) - pomeren: 1890 + 2 = 1892 + 120 = 2012 sa prirodnim završetkom na prolećnu tavnodnevicu 2013. godine, 21.03}


Objašnjenje Svedočanstva „Početak poslednjeg vremena“

Kao što sam napomenuo u najavi ovog Svedočanstva, u odgovoru na pitanja i dileme koje se, obzirom na sadržaj Svedočanstva „Početak poslednjeg vremena“ (objavljenog 24.11), prirodno nameću, dodajem, po završetku ovog Svedočanstva, ovo poglavlje, čije je mesto unutar ovog Svedočanstva određeno sadržajem koji mu prethodi kao neophodan uvod.

Naime, u tom Svedočanstvu sam, između ostalog, napisao:


Kao uvod u ovo otkrivenje, poslužiće celokupna simbolika koju sam nedavno opisao, u poruci na koju repliciram budući da je otkrivenje koje ćemo sada sagledati dopunjuje, što znači da su lična zapažanja bila na mestu ali je lancu simboličnih činjenica koje smo tada razmatrali nedostajala poslednja i ključna karika, koja, međutim, nije nova već sam je u svojim razmatranjima prevideo, što može biti i Božje delo budući da se stalnim podgrevanjem nade da je očekivani čas blizu postiže kontinuitet pune pripravnosti i delovanja u cilju širenja sadašnje svetlosti Adventne istine.

Naime, kao što znamo, početak izlivanja Ranog dažda sile Svetog Duha takođe je bio poznat i očekivan je 50 dana nakon Praznika obrtanih snopova (3. Mojsijeva 23), koji je tip Hristovog vaskrsenja, te će, kako je Bog otkrio, i izlivanje sile Svetog Duha u znacima Poznog dažda početi 50 dana  nakon odgovarajućeg događaja a to je, obzirom i na neophodnu smenu neposvećenog vođstva, 50. dan nakon zaključenja mineapoliske G. konferencije (04.11), odnosno 24.12. - datuma čija je simbolika višestruka i vezana za Mineapolisku konferenciju, puninu vremena i sveštenstva.

Sledi opis pomenutog otkrivenja, datog 2008. godine:


U istom kontekstu, kao dopunsku potvrdu navedenih činjenica, doživeo sam, u leto 2008., prilikom kupovine auta, još jedno lično iskustvo tipološke prirode. Naime, u tom periodu mi je nadahnuće, nakon razumske spoznaje ove potrebe, posvedočilo da bih, radi novonastalih potreba u Delu, trebao da nabavim auto, koji mi je, kada je reč o modelu, takođe nadahnućem, određen nekoliko godina ranije. Imao sam, prilikom izbora, u vidu, po sopstvenom ukusu, određenu boju, broj vrata, odsustvo plinskog uređaja u prtljažniku radi više prostora za literaturu i druge smernice kao pomoć u traženju pa je takvim suženjem izbora potraga za Božjim izborom auta bila olakšana jer je On “...što čini u nama da hoćemo i učinimo kao što Mu je ugodno” (Filibljanima 2,13) – naravno, pod uslovom da se odričemo sopstvenih (nepotvrđenih i nenadahnutih) planova.

Nakon prijema osvedočenja o kupovini, odmah sam krenuo u potragu – tako što sam u najobimnijem oglasniku pregledao odgovarajuće ponude i nakon molitve Bogu da sve bude vođeno Njegovom rukom, pozvao nekoliko prodavaca i pogledao dva auta, koji nisu odgovarali, da bih, malo potom, tokom telefonskog razgovora sa jednim prodavcem, dok sam slušao njegov opis auta, primio nadahnuće da će njegov auto odgovarati i da će ugovor biti sklopljen po Božjoj volji. Budući da je bilo veče i da sam po taj auto trebao da odem do Pančeva, dogovorili smo se da dođem narednog dana, kako bih ga pogledao na dnevnoj svetlosti i, tako, i praktično utvrdio da je zaista po Božjoj volji. Naravno, bilo je tako pa sam ga dogovorenog dana kupio i odvezao do kuće mog brata, koga sam poveo kao iskusnijeg u toj oblasti, da bih kod njega, pregledom saobraćajne knjižice, koju je prilikom kupovine proverio on, uvideo da je registrovan do sada već famoznog datuma – 24.12. (prilažem sliku saobraćajne knjižice).

Oko dva meseca kasnije, dok sam, spontano posmatrajući auto, razmišljao o ovom iskustvu, pomislio sam, znajući da su Božja dela često svestrana, da trajnost registracije do rođendana možda nije samo potvrda nadahnuća koje mi je, pre kupovine, posvedočilo da je taj auto za mene, pa sam počeo da se bavim registarskim brojem, da bih ubrzo uvideo još jedan tip budućih događaja. Naime, registarski broj tog auta, bio je, do 24.12.2008., odnosno, 50. dana nakon 120. godišnjice od Mineapolisa – 141-29, kojeg čine osnovni brojevi - 100 i 20, i kao ostaci – 41 i 9. U simbolu, kako mi je dato da razumem, osnovni brojevi, 100 i 20, predstavljaju 120 godina od Mineapolisa, a ostaci, 41 i 9, broj dana nakon 120. godišnjice, kojih je kraj upravo 24.12.2008., kada je istekla i registracija. Gotovo sam vrhunac ove simbolike, daje činjenica da je u jednom otkrivenju iz 2002. godine, poslednji Ostatak predstavljen upravo automobilom, kao savremenim simbolom Zajednice.

Puninu simbola, datih ovim automobilom, osim činjenice da, do sada, zbog, kako se ispostavilo, nelegalno zamenjenog motora, nisam mogao da mu produžim registraciju, čini naziv mesta (Pančevo) u kojem je bio registrovan do pomenutog datuma, jer ukazuje na istoimenog igrača (D. Pančev) poznatog beogradskog kluba, koji je, svojevremeno, osvojio Evropu i Svet, kao predslika završnice Božjeg Dela, pokrenutog upravo u Beogradu, o čemu je bilo reči u prethodnim svedočanstvima, kada sam, opisujući jedno otkrivenje savremenog sadržaja, ukazao na simboliku boja ovog kluba (crvena i bela kao predstava Hristove krvi i pravednosti), jer je, naime, upravo pogotkom tog igrača, u takozvanoj penal-završnici finala, ovaj klub osvojio takozvani “kup šampiona”, zahvaljujući kojem je stekao priliku da iste godine, u decembru, osvoji i svetski kup, koju je, kao predslika poslednjeg Adventnog dela, i iskoristio. Pobedonosni pogodak ovog igrača jeste tip potvrde vesti o skorom Božjem Dolasku, koju sam, setićete se, opisao ovako:

Ono što mi je dužnost da naglasim pre opisa narednog otkrivenja, jeste da i pored neobične slike, kojom se poslužio iz više razloga, Bog ne podržava takmičarske sportove, u kojima nema mesta za prave Hrišćane, što je pojačano i činjenicom da su mnogi učesnici u savremenim sportovima vrlo nemoralno obučeni.

Krajem 2002. godine, Gospod mi je, u noćnom viđenju, predstojeće događaje, kojima će ovo - poslednje Delo za probuđenje Adventnog naroda biti potvrđeno, prikazao simboličnom slikom savremenog sadržaja - lepom kombinacijom igrača jednog fudbalskog tima, koji je, pre izvesnog vremena, osvojio Evropu i Svet.

U viđenju sam se našao unutar prostorije u kojoj su se, osim mene, nalazili i neki od mojih najbližih rođaka. Sećam se da sam bio udobno smešten na svom krevetu, ispred kojeg se nalazio veliki televizor, koji je odmah postao glavni predmet moje pažnje. Slika je bila u tako divnom koloru da sa punim mirom mogu da kažem da nešto takvo nikada nisam video. Kontrasti su bili vrlo upadljivi i lepi. Predivna nijansa zelene boje, koju je odavao travnati tepih, bila je pravi melem za oko dok su posebno lepi bili dresovi igrača, koje je krasila savršena belina, protkana motivima najlepše crvene boje koja se može zamisliti. Ima velike simbolike u ovim dvema bojama.

Čim sam usredsredio pažnju na ekran, stekao sam jasan utisak da sam, tog trenutka, pored toga što sam već bio posmatrač, postao i jedan od igrača koji su upravo započinjali jedinu i pobedonosnu akciju na utakmici. Bio mi je prikazan samo veći deo protivničkog dela terena, na kojem je, jedan od igrača, sa bližeg, desnog ugla “šesnaesterca”, uputio dijagonalan pravolinijski “pass” ka protivničkoj “korner” liniji. Izgledalo je da je nemoguće da se ova lopta dostigne, jer je bila upućena velikom brzinom a na levoj strani nije bilo nijednog igrača u crveno-belim dresovima. Međutim, dok sam posmatrao tog igrača, imao sam jasno osvedočenje da vrlo dobro zna šta radi i da je ovaj - naizgled nedostižan “pass”, u stvari, plod izuzetno tačnog proračuna. U trenutku kada je izgledalo da će lopta izaći van terena, na levoj strani, sa dela terena koji se nije video, iznenada se pojavio jedan “Igrač”, Koji je nadljudskom brzinom pretrčao rastojanje do lopte i već prvim dodirom je savršeno precizno uputio ka sredini ivice “šesnaesterca”, gde se, u međuvremenu, našao igrač od koga je akcija i potekla. Snažnim “volej” udarcem, on ju je, vrlo proračunato, kroz mnoštvo protivničkih igrača, uputio prema golu. Strelovitom brzinom, u divnom pravolinijskom letu, lopta je jedinom mogućom putanjom prošla između svih prepreka i pogodila donji deo prečke, od koje se odbila u mrežu. Za sve vreme ove kratkotrajne akcije, bilo je očigledno da igrači u tamnim dresovima, i pored najvećeg truda, nisu imali ni najmanju mogućnost da makar dotaknu loptu. Nadmoć pobedničke ekipe je bila tako velika da je sudija odmah označio kraj utakmice.

Kasnije, kada sam se molio za razumevanje ovog otkrivenja, bilo mi je pokazano da nosi istu poruku kao i ono koje sam izneo na kraju treće sveske, u poglavlju pod naslovom: “A u vreme tih careva Bog će nebeski podignuti Carstvo”, koje je prikaz dosadašnjeg toka Dela, do trenutka kada će se Sam Gospod Isus po drugi put pojaviti da konačno učini kraj dugoj istoriji greha. I u tom otkrivenju je prikazana iznenadna i nadljudska intervencija Onoga Koji je, u simboličnoj slici, upravljao “automobilom”, odnosno Ostatkom Božjeg naroda posletka. U oba slučaja je Božje otkrivenje pokazalo da će do te intervencije doći u trenucima kada, naizgled, neće biti nikakvih mogućnosti za pobednički pohod poslednjeg Dela za probuđenje i reformu Adventnog naroda.


Ključna misao ovog Svedočanstva, kao osnova obrazloženja nekih mojih zaključaka iznesenih u njemu, jeste sledeća:

„...to znači da su lična zapažanja bila na mestu ali je lancu simboličnih činjenica koje smo tada razmatrali nedostajala poslednja i ključna karika, koja, međutim, nije nova već sam je u svojim razmatranjima prevideo...“

Naime, evidentno je da ovu izjavu nisam dao na osnovu nekog novog otkrivenja već na temelju razumevanja starog, koje, međutim, nije potpuno pogrešno jer je 24.12. zaista moja Pedesetnica, o čemu sam primio posebno nadahnuće, koje sam, međutim, imajući u vidu šta Svedočanstva Biblije govore o događajima na tadašnjoj Pedesetnici, u vremenu Ranog dažda, protumačio tako da, analogno tome, određeni znaci Svetog Duha moraju biti ispoljeni istog dana (apostoli su, na Pedesetnici, dobili dar jezika), međutim, upravo je 24.12, samo nekoliko sati po završetku ovog Svedočantva, Gospod, u nadahnuću, otkrio period od 40 dana nakon 24.12, čiji je kraj u Subotu 02.02.2013. godine (7 + 31 + 2 = 40), na 11. godišnjicu od mog isključenja u Subotu 02.02.2002. godine, što je period koji svoj ekvivalent, u skladu sa simetričnom strukturom novih otkrivenja, nalazi u 40-dnevnom periodu koji prethodi 24.12, čiji početak je 15.11, kada je, kao simbol palog vodstva, preminuo 44. „patrijarh“ pomenute verske zajednice, o čemu sam, u jednom od ranijih Svedočanstava, napisao:


Po obećanju, datom u prethodnom javljanju, iznosim nova otkrivenja u živim slikama, delom  iz javnosti, delom kroz lična iskustva, a u vezi sa posledicama odbacivanja poruke milosti na G. konferenciji u Mineapolisu, u jesen 1888. godine. Da bi ova otkrivenja bila shvaćena, jer su nastavak svetlosti objavljene u svedočanstvima pod naslovima “Pred vratima Neba” i “Za poslednji naraštaj”, koja sam priložio u poslednjem mailu, naglašavam da je, prethodno, potrebno pročitati njih ali ću, za svaki slučaj, verovatno ponoviti neke delove.

Naime, videli smo, u objavi “Za poslednji naraštaj”, da je slika smene vođstva, koje je, od Boga, bilo prihvaćeno tokom 44 godine (od 1844., kada je, zvanično, nastupila Adventna era, do zaključenja mineapoliske Konferencije, 04.11.1888.), predstavljena smenom u samom vrhu SAD-a (gde je, do nedavno, bio i centar Adventnog dela) - tako što je upravo na 120. godišnjicu od zaključenja mineapoliske Konferencije izabran 44. predsednik ove svetske sile dok je, istovremeno, u našoj maloj zemlji, javnost bila uzburkana zbog moguće smene 44. “patrijarha” vodeće religijske organizacije.

Ti događaji su se, dakle, zbivali u jesen 2008. godine, dok je svedočanstvo o njima izneseno 06.01.2009., na ovom forumu, pod naslovom “Za poslednji naraštaj”. U međuvremenu je, kao što je poznato, pomenuti – 44. patrijarh, preminuo 15.11.2009., što je, po običaju ove organizacije, prvi od ukupno 40 dana tokom kojih se, ako sam dobro obavešten, po tradicionalnom verovanju, takozvana “duša” navodno zadržava na Zemlji da bi se nakon toga uzela Bogu. Praksa je, istovremeno, da se novi patrijarh ne bira tokom tih dana već, dakle, potom. Simbolika je, tom prilikom, kao nova potvrda prethodnih otkrivenja, ispunjena činjenicom da se tih 40 dana, uključujući dan smrti, navršavaju 24.12.; dakle - na onaj famozni rođendan, o kojem je, takođe, bilo reči u prethodnim svedočanstvima, koja sam iznova poslao u poslednjem javljanju, pod naslovom “Prethodna svedočanstva”. Na taj dan je, po protokolu, služen takozvani “parastos”:



Dakle, u skladu sa ovim simbolom, a po pravilu simetrije, kako je prvi dan 40-odnevnog perioda koji prethodi 24.12. (15.11 – 24.12, uključujući 15.11 i 24.12) označio kraj službe 44. poglavara najzastupljenije verske zajednice na ovom prostoru, tako će i poslednji dan 40-odnevnog perioda nakon 24.12. (24.12.2012 – 02.02.2013 = 7 + 31 + 2 = 40) označiti i praktičan kraj palog vodstva Crkve (formalno je do toga došlo po isteku 120 godina milosti vodstvu, 04.11.2008).

To, međutim, nije jedina potvrda ovakvog razvoja događaja jer on, u punini svakog bitno važnog momenta, ima i višestruku Biblijsku potporu posredstvom tipskih otkrivenja, koju čine događaji iz same Hristove misije, Čija je predslika, kao što znamo, bio Mojsije, koji je prilikom primanja Ploča Božjeg Zakona, na toj - tada Svetoj - gori, u samoj Svetoj prisutnosti boravio 40 dana, tokom kojih je, poput Samog Gospoda (Koji je jednak broj dana proveo posteći u pustinji kušanja), apstinirao od hrane, budući da ga je Gospod održavao silom Svoje prisutnosti.

Ti 40-odnevni periodi, iz Mojsijevog i Hristovog javnog rada, svoj ekvivalent nalaze i u mom radu, ali ne samo oni već i druga dva 40-odnevna perioda, jer je, kao što znamo, Mojsije dva puta primao Ploče Zakona i oba puta je na Svetoj gori proveo 40 dana dok je drugi 40-odnevni period iz Hristove javne službe usledio na kraju, nakon Njegovog Vaskrsenja:

„Prvu sam ti knjigu napisao o svemu, o Teofile, što poče Isus tvoriti i učiti do dana kad se uznese, pošto Duhom Svetim zapovedi apostolima koje izabra, pred kojima i po stradanju svom pokaza sebe živa mnogim i istinitim znacima, i javlja im se četrdeset dana, i govori o Carstvu Božjem.“ (Dela 1,1-3)

Tako, kada je u pitanju Hristova ovozemaljska služba, zapažamo istu – simetričnu strukturu ekvivalentnih vremenskih odseka, budući da je Njegova Javna misija, u trajanju od 3,5 godine (Danilo 9,27), određena upravo 40-odnevnim periodima, koji se, dakle, javljaju i u mom javnom radu, u kojem su takođe definisani nedvosmislenim i značajnim događajima, pri čemu dodatnu svetlost daje činjenica da Hristova Troipogodišnja služba svoj tip nalazi u jednakom periodu iz vremena Ilije, nakon kojih je, na Karmilu, došlo do posebne Božje intervencije u cilju smene lažnog sveštenstva, što je i slika događaja na koji ukazuju i dva 40-odnevna perioda mog javnog rada.

Tako je, dakle, Hristova ovozemaljska služba podeljena na tri prepoznatljivo raspoređena perioda (40 dana + nepune 3,5 godine i još 40 dana po njihovom isteku, u skladu sa pravilom simetrije), dok puninu Biblijske perspektive događaja iz mog javnog rada nalazimo u činjenici da ni Hristova javna misija nije bila potvrđena znacima u sili isceljenja i vaskrsenja na Dan Njegovog krštenja Duhom (kada Ga je, dakle, Jovan, kao Njegov preteča, krstio vodom a Otac - silom Svetog Duha), već je do toga došlo po isteku 40 dana kušanja u pustinji (u Kani Galilejskoj), kao što će, dakle, biti i u mom javnom radu, dok je ekvivalent Božjem glasu, Koji je predstavljao određen znak na Dan Hristovog Pomazanja silom Svetog Duha, upravo ovo Svedočanstvo, deseto u mom javnom radu, koje sam, kao što sam rekao, završio na dan mog krštenja silom Svetog Duha (dakle – 24.12), jer je, kao što znamo, Svedočanstvo Duha proroštva - Božji glas, Čiji natprirodni pečat je svoj dosad najviši izraz u mom javnom radu našao upravo u ovom Svedočanstvu, zahvaljujući čemu ono više puta ponovljeno otkrivenje iz 2002. godine, da će do posebne Božje intervencije za konačnu potvrdu sadašnje svetlosti Adventne istine doći – kako sam rekao, „...u trenucima kada, naizgled, neće biti nikakvih mogućnosti za pobednički pohod poslednjeg Dela za probuđenje i reformu Adventnog naroda“ - već nalazi određeno ispunjenje, na Slavu Svetom Hristovom imenu.

                
Umesto potpisa

Za kraj ovog Svedočanstava, u skladu sa njegovim sadržajem, iznosim još neka lična iskustva tipskog karaktera, koja Biblijsku potporu nalaze u poznatom proročanstvu iz 13. poglavlja Otkrivenja, koje glasi:

"I videh drugu zver..." "i učini... da niko ne može ni kupiti ni prodati, osim ko ima žig, ili ime zveri, ili BROJ IMENA njezina. Ovde je mudrost. Ko ima um neka izračuna broj zveri jer je broj čovekov..." (Otkrivenje 13,11.13.17.18)

Naime, po određenom nadahnuću, Gospod je otkrio sledeće, takođe proročanske, činjenice nedvosmislenog značenja:

Najpre, da zbir rednih mesta slova u nazivu mesta mog rođenja izgleda ovako:

a.)    po rednim brojevima slova francuske abecede (u skladu sa pismom zemlje rođenja):

G   =   07
I    =   09
E   =   05
N  =   14
          35

b.) i po azbuci (obzirom na moje poreklo):

G   =  04
I    =  10
E   =  07
N  =  16
          37

= 35 + 37 = 72



Tako zbir slova imena grada mog rođenja označava i godinu rođenja ('72) dok zbir svih brojeva rođendana daje 28 (2 + 4 + 1 + 2 + 1 + 9 + 7 + 2 = 28), čije značenje otkriva činjenica da je konačan broj godina Adventnog doba deljiv sa 28 (1844 + 168 = 2012 = 28 x 6), gde upečatljivu potvrdu nalazimo u činjenici da se, u skladu sa simetričnom strukturom novih otkrivenja, Adventno doba, na dve jednake celine (dakle - napola), deli 1928. godine:

168 : 2 = 84 =
1844 + 84 = 1928 + 84 = 2012

Osim toga, u skladu sa navedenim Svedočanstvom Biblije, i ime autora ovog Svedočanstva nosi istu i nedvosmislenu poruku:

M  =  15
I    =  10
L   =  13
A   =  01
N  =   16
          55

M  =  15
I    =  10
J    =  11
A   =  01
I    =  10
L   =  13
O  =  18
V  =   03
I   =   10
Ć  =   23
        114

= 55 + 114 = 169, što je broj kalendarskih godina Adventnog doba: 1844 + 169 = 2013, budući da prirodan kraj 2012. godine nastupa na prolećnu ravnodnevicu 2013. godine.

To je, draga braćo i sestre, punina poslednje svetlosti o svim bitno važnim događajima same završnice Ovozemaljskog doba, čije su ispunjenje svi naraštaji Božjeg naroda želeli da dožive i neka Mu je, stoga, Slava i Hvala! Gospod Dolazi – Slava Mu!