Thursday, September 26, 2013

Mihailo, jedno ime - tri identiteta

U mnoštvu znakova neposredne blizine kraja Sveta, koji se, očigledno, ispunjavaju pred današnjim naraštajima, nalazi se još jedan, koji (što usled predrasuda, što zbog iznenađenja kojima Gospod sprečava ispunjenje Sotoninih planova, kome, opet, iz viših razloga, Daje uvid u tajne Svoje Svete reči, koje, pak, Otkriva Svojim "slugama - prorocima": Amos 3,7) nije prepoznat kao takav. Taj znak jeste "podizanje" Kneza Mihaila, o čemu je, pre oko tri hiljade godina, po otkrivenju, pisao prorok Danilo:

"A u to će se vreme podignuti Mihailo, veliki knez, koji brani tvoj narod; i biće žalosno vreme, kakvog nije bilo otkako je naroda do tada; i u to će se vreme izbaviti tvoj narod, svaki koji se nađe zapisan u Knjizi". (Danilo 12,1)

Naime, tradicionalno tumačenje ovog Svetog teksta - koje je zastupala i Ellen G. White, u službi prvog Adventnog vesnika - identitet ovog Kneza vezuje za Samog Gospoda, što bi, naizgled, trebalo da bude prihvaćeno bez pogovora no ako smo dovoljno upoznati sa načinom i srazmerama ispoljavanja proročkog dara, tada nam neće biti sporna činjenica o kojoj govori i sama Biblija (i najpre ona) - da nijedno stvoreno biće nikada nije potpuno razumelo sve Božje objave, o čemu govori i širi kontekst ovog otkrivenja, to jest - eksplicitna izjava Nebeskog vesnika, koji je rekao:

"A ti, Danilo, zatvori ove reči i zapečati ovu Knjigu do poslednjega vremena; mnogi će pretraživati i znanje će se umnožiti." (12,4)

I ponovo:

"I ja čuh ali ne razumeh, i rekoh: Gospodaru moj, kakav će biti kraj tome? A on reče: Idi Danilo, jer su zatvorene i zapečaćene ove reči do poslednjega vremena." (12,8.9)

Poslednje vreme, o kojem Anđeo Gavrilo ovde govori, takođe je određeno istim kontekstom:

"I čuh Čoveka obučenog u platno... i Zakle Se Onim Koji Živi uvek, da će se sve ovo ispuniti po vremenu, po vremenima i po po vremena, i kad' se svrši rasap sile Svetog naroda." (12,7)

Kao što je poznato, vreme o kojem Gospod ovde Govori jeste period od triju i po proročkih godina, to jest - po principu "dan za godinu" (4. Mojsijeva 14,34; Jezekilj 4,4-6) - od 1260 godina papske supremacije i tiranije nad Božjim izabranicima, što je doslovno ispunjeno u periodu 538 - 1798. godine, kada je papstvo - ulaskom Napoleonovog generala Bertijea u Rim, zarobljavanjem i smrću tadašnjeg rimskog poglavara - pape Pija VI - zadobilo "smrtnu ranu" (Otkrivenje 13,3), čime je omogućen nastanak Adventnog pokreta u mirnodopskim uslovima, kada je poslednje vreme i počelo no, u užem smislu, određenom samim Svedočanstvom, poslednje vreme jeste vreme Kneza Mihaila, kada će sadašnji svetski poredak biti ukinut Božjom neposrednom intervencijom u vremenu određenom Biblijskom hronologijom, objavljenom, ove godine, u Svedočanstvu broj XI dok je o identitetu tog Kneza bilo reči i u PREPUNI Svedočanstva broj deset, čiji će odgovarajući segment, radi zaokruženosti ove značajne teme, biti ponovljen i u ovom Svedočanstvu pošto ćemo, najpre, iz isključivo Biblijske perspektive, sagledati identitet triju najistaknutijih ličnosti po imenu Mihailo, od kojih je, svakako, Arhanđel Mihailo, Čiji Identitet - u krugovima takozvanog Tradicionalnog adventizma (koji prihvata Božansku nadahnutost Ellen G. White) - već nije sporan; Koji Je, dakle, Sam Gospod no kada je reč o DVOJICI istoimenih knezova, da bismo shvatili da je zaista reč o dvojici, kao i činjenicu da nijedan od njih nije i Sam Gospod, sagledaćemo, odgovarajućim redom, sledeće Biblijske navode, koji o prvom od ovih dvaju Knezova daju sledeće činjenice:

- Knez Mihailo, o kojem je reč u 11. poglavlju Danilove Knjige, prisutan je u njegovom (Danilovom) vremenu:

"Ali ću ti kazati šta je napisano u Knjizi istinitoj: nema nikoga da junački radi sa mnom u tome osim Mihaila, Kneza vašeg, i ja - prve godine Darija Midijanina - stadoh da mu POMOGNEM, i da ga POTKREPIM." (10,21; 11,1)

Na osnovu ovog Svedočanstva, kao nedvosmislenu i relevantnu, zapažamo činjenicu koja, uprkos predrasudama, ipak jasno govori da taj Knez nije i Arhanđel Mihailo (vidi Judinu poslanicu, 9. stih, kao i Otkrivenje 12,7), a to je POMOĆ (i OKREPA), koja mu je, prilikom vojevanja protiv tadašnjeg persijskog cara, evidentno, bila potrebna, što se na Gospoda, to jest - Arhanđela Mihaila, ne može odnositi! To, svakako, nije neophodno objašnjavati ali zapazimo da je odgovarajuća pomoć Gospodu bila potrebna samo dok je u Ovozemaljskoj fazi Svoje Svete i Uzvišene službe Spasitelja Sveta Vodio Najveću i odsudnu bitku protiv sila tame u Obličju Jednakom našem (izuzev što, za razliku od nas, nije Posedovao grešne sklonosti), kada je odgovarajuću pomoć i okrepu Dobijao od Samog Oca, Svetih anđela, a, u određenom trenutku, i od dvojice članova ljudske porodice, čije su velike životne borbe i služba takođe pružili veliki doprinos Božjem Delu spasenja - Mojsija i Ilije (na Gori preobraženja).

Osim toga, taj Knez je, takođe nedvosmislenom izjavom, označen kao "...jedan od prvih knezova", te možemo biti sigurni da on nije i Arhanđel Mihailo, jer je poznato, i jasno, da Je Gospod - u Svom Nebeskom (te i Božanskom) Ustrojstvu - Svemoćan...


O drugom istoimenom Knezu, koji se podiže u poslednjem vremenu (o kojem je već bila reč - u PREPUNI Svedočanstva broj X), istaknuta je upravo i ovde naznačena činjenica: da se, naime, PODIŽE (tek) u poslednjem vremenu, što sa Gospodom, svakako, ne može biti slučaj - jer Je Sam, za Javnu fazu Svoje Ovozemaljske misije, Podignut prilikom Pomazanja silom Svetog Duha pri Svetom krštenju, 27. Godine Prvog stoleća Nove Ere, što je takođe najavljeno proročanstvom poverenom Danilu (Danilo 9,25; Isaija 61,1-3; Matej 3,16.17; Luka 4,16-21) te kao tačno tumačenje ovog Teksta stoji ono koje je o identitetu ovog Kneza zabeleženo u PREPUNI Desetog Svedočanstva, koje ponavljamo:


Sve što će, po Božjoj volji, još biti pomenuto u dodatku Svedočanstvu broj X jeste posrednička uloga Kneza Mihaila, čiji identitet, do danas, nije prepoznat, dok je poznato tumačenje, utemeljeno na značenju tog imena - da je reč o Samom Hristu. No, lično sam - već nekoliko godina unazad, sagledavajući službu koja mi je poverena - primao određeno nadahnuće (koje je svakom narednom prilikom bilo snažnije) da je, zapravo, Knez Mihailo (koji "brani" Izabrani narod u vremenu velike nevolje, kakve nikada nije bilo), zapravo, autor ovog Svedočanstva. O tome Je Gospod Rekao: "Kada čuju, neće da veruju; kad' napišeš, nećeš da uzdišeš", pri čemu je Aludirao na odgovarajuću dokaznu liniju, koja sledi.

Naime, evidentno je da je reč o Knezu koji brani Božji narod a indikativan je i podatak da se on "PODIŽE" TEK u poslednjem vremenu, koje Proroštvo naziva žalosnim, te je jasno da i pored činjenice da je ovo tumačenje zastupala i E. G. White, Mihailo ne može biti Hristos {jer je Gospod Večni Car (a i inače se ne može reći, čak i kada bismo smatrali da On Jeste Mihailo, da Se PODIGAO tek u završnici Ovozemaljskog doba, jer znamo kada je Podignut/Pomazan a već smo ranije pokazali da nijedan prorok nije bio apsolutno nepogrešiv u razumevanju Svetih spisa te punina istine, prirodno, nastaje na kraju)}.

Mihailo je, dakle, Mijailo; odnosno - Mijailović a uloga branitelja Božjeg naroda posletka jeste simbol pomenute posredničke službe, koja svoj tip nalazi u vremenu Mojsija i Mardoheja.

Sa tim u vezi, poznato je da je 20. oktobar - Dan oslobođenja Beograda, nakon kojeg, do kraja godine, preostaju 72 dana, što je - principom "dan za godinu" - pokazatelj godine Mihailovog rođenja. Naravno, pri tome, značajnu ulogu nosi činjenica da je, kao što je poznato, najpopularnija beogradska ulica upravo Knez Mihailova...

Spomenik Knezu Mihailu Obrenoviću III
na centralnom beogradskom Trgu

Knez Mihailova ulica

Osim toga, u ovom periodu, pred sam kraj Ovozemaljskog doba, kada je Mihailo podignut u sili Poznog dažda, sa svim neophodnim darovima za izvršenje poverenog zadatka, indikativna je i činjenica da istu i simboličnu vrednost predstavlja i cena vožnje u Beogradskom Javnom Prevozu (72 din, bilo za jednu ili ceo niz stanica u jednom smeru/vožnji).

Cena jednosmerne vožnje u vozilima GSP-a

Neplaniran produžetak doneo je i odgovarajuće promene (dinar po godini produžetka! :-)) u odgovarajućem periodu (povrh toga i cena dveju vožnji 6146. godine nakon Stvaranja iznosi odgovarajućih 146 dinara dok nova cena jedne vožnje odgovara broju dana nakon beogradske slave, 20.10, te uključujući nju, do kraja kalendarskih godina):


Celinu ove proročanske slike zaokružuje Sveštenički red Mihaila, koji je Melhisedekov. Naime, poznato je da Pavle, kao Božji Prorok i Apostol, svedoči upravo o REDU (NIZU) Melhisedeka (Jevrejima 7), što nedvosmisleno znači da osim Gospoda (Koji je, zapravo, Jedini/Pravi Car i Sveštenik), da bi moglo biti reči o REDU (NIZU), sličnu službu moraju da izvrše još najmanje dvojica pripadnika ljudske zajednice a prema nedvosmislenom Svedočanstvu Biblije, osim Samog Gospoda, takvu službu izvršio je još samo car Salima, dok će treći i poslednji Sveštenik po tom redu biti, dakle, Mihailo, koji će, Božjom voljom, biti i "car Beograda", ma kako to čudno zvučalo u savremenim okolnostima, kada carstvo ne mora biti i doslovno (jer su, suštinski, dovoljni Božja sila i Autoritet, koji stoje iza Njegovih vesnika), o čemu je Gospod rekao: "Sva Srbija, biće Parohija, ni Evropa, neće biti tropa. A Beograd, biće Bogograd {simbolično}, a Bogograd biće Milanovgrad (kao "grad Davidov" i sl: Nemija 12,37 itd)".


U dopuni ovom tumačenju, dotičemo se i značenja imena Mihailo, koje je jedan od razloga zašto se smatra da je Knez Mihailo - o čijem podizanju u poslednjem vremenu svedoči Prorok Danilo - Sam Arhanđel Mihailo, jer, dakle, to ime označava nekoga ko je kao Bog, što je osobeno i prvom svešteniku pomenutog Reda sveštenstva - Melhisedeku, o kome je možda i najveći Božji Apostol i jedan od većih Proroka - Pavle, dao odgovarajuće Svedočanstvo:

"Jer ovaj Melhisedek beše car salimski, Sveštenik Boga Najvišeg, koji srete Avraama kad se vraćaše s boja careva, i blagoslovi ga; kome i Avraam dade desetak od svega. Prvo dakle znači car pravde, potom i car salimski, to jest car mira: bez oca, bez matere, bez roda, ne imajući ni početka danima, ni svršetka životu, a ISPOREĐEN sa Sinom Božijim, i ostaje Sveštenik doveka." (Jevrejima 7,1-3)

Da bi sve bilo jasno, zdravim rasuđivanjem - na temelju Svetog pisma, ali i otvorenim Svedočanstvom i nadahnućem od Svetog Duha, zaključujemo da sam Melhisedek nije Gospod, i to, između ostalog, i stoga jer je LIČNO primio Avramove desetke, što takođe nije neophodno naročito objašnjavati budući da je Gospod Car nad carevima i Sam Tvorac (Kome, dakle, materijalni darovi nisu potrebni te je i desetak Ustanovio zapovešću da ga od svih prihoda narod odvaja Levitima a oni su, pak, bili dužni da deseto od svih primljenih desetaka daju sveštenicima - Aronovim potomcima, koji, međutim, nisu odvajali desetak jer je sav njihov život i rad bio posvećen Bogu, što je slučaj i sa Redom sveštenstva po Melhisedeku). Ova činjenica je značajna stoga da bi se videlo da je Red sveštenstva po Melhisedeku zaista RED, kao i to da ga, izuzev Samog Spasitelja, čine i drugi članovi ljudske zajednice, čiji identitet je, dakle, i Biblijski (imena sve trojice članove ovog Reda, na čelu sa Samim Bogom u telu i Jedinim učiteljem, jesu zabeležena - a u poslednjem slučaju - i narečena Svedočanstvima Svete reči), i to stoga što, kako je Sam Gospod Rekao, "od tog Reda nema izgreda", čemu dodajemo, iako na to pristajemo, da još bez mane taj Red treba i da ostane, jer samokritika jeste i etika...

Za sam kraj ovog Tematskog svedočanstva, dotičemo i kontinuitet posredništva Kneza Mihaila - činjenicu koja zastupnicima teze da je on Sam Emanuilo služi kao jedan od osnovnih argumenata u prilog tom stavu, te ponovimo da iz Biblijske perspektive ljudsko posredovanje za Božji Izabrani narod ima odgovarajuće mesto, što nalazimo i u službi Mojsija, Arona, Mardoheja i drugih Božjih ljudi dok period izboren (ali, naravno, uslovno, jer sve je od Boga) zastupničkom službom Kneza Mihaila (koji je podeljen na tri odseka) jeste produžetak Ovozemaljskog doba od (ukupno) devet meseci, sa početkom u prolećnoj ravnodnevici 21.03.2013. godine, kada je navršena 6144. godina od Stvaranja, koja je, prema Svedočanstvu Biblije, poslednja navršena godina Ovozemaljskog doba, o čemu je Sam Gospod Rekao: "Od ravnodnevnice teku tvoje dnevnice", te tako, ovim podatkom, zaključujemo ovo Svedočanstvo konstatacijom da je poslednje vreme, određeno Biblijskim proročanstvom datim posredstvom proroka Danila, sada i definitivno poznato - za probuđenje, reformu, blagoslov i spasenje Svetog naroda - Naroda dobitka, ali, svakako, i svih naroda Sveta, od Milog Jagnjeta!


Predslika Kneza Mihaila

(12.03.2014)

Jedna od značajnijih potvrda identiteta vesnika poslednjih sudova i samog kraja sveta jeste niz simboličnih perioda koji život i službu poznatog srpskog Kneza - Mihaila Obrenovića III, vezuju za njegov život i rad.

Naime, kao što je poznato, Mihailo Obrenović III jeste rođen 16.09.1823. godine, na simboličnih 77 godina do kraja 19. veka;

Godina novorođenja Biblijskog Mihaila nastupa 176 godina nakon rođenja Mihaila Obrenovića III, što je značajno zbog deljivosti tog perioda na 88-godišnje periode, koji su, svakako, kao što smo i u ranijim prilikama napominjali, značajni zbog ispunjenja sada već famoznog noćnog viđenja iz 2002. godine, o velikoj (a, kako se ispostavlja, i višestrukoj) potvrdi Dela pred sam kraj Ovozemaljskog doba, o kojem je bilo puno reči i u ranijim Svedočanstvima - Osnovnim i Tematskim: 1823 + 176 = 1999 dok su 176 : 88 = 2;

Datum pogibije (u čemu, pak, nije predslika Biblijskog Mihaila, koji, kao nekada Ilija, neće okusiti smrt) Mihaila Obrenovića III jeste 10.06.1868. godine, na simboličnih 104 godine do 6104. godine nakon Stvaranja (videti Svedočanstvo broj XI), odnosno - 1972. godine, kada je rođen vesnik Hanana: 1868 + 104 = 1972;

Dan smrti Mihaila Obrenovića III jeste 168. nakon rođendana Biblijskog Mihaila, što je period koji prenosno oslikava prvoplanirani broj godina Adventnog doba, a jeste deljiv na 7-odnevne, 12-odnevne i 24-odnevne periode (24.12 + 168 = 10.06);

Dan Obrenovićeve smrti jeste i 43. nakon godišnjica mog Zaveta sa Bogom, što je, vezano i za prethodni stav, značajno stoga što isključujući 08.05 i 10.06. taj period čine 42 dana, koji, pak, kako se sada ispostavlja, predstavljaju moje životno doba u Ovozemaljskom poretku, deljivo i na 7-ogodišnje cikluse;

Rođendan Mihaila Obrenovića III nastupa simboličnih 24 dana nakon godišnjica početka mog javnog rada za probuđenje i reformu Crkve: 23.08 + 24 = 16.09, koji odgovaraju i mom rođendanu - 24.12;

Nakon 17.05, kao 144. dana nakon mog rođendana (kada mi Se Gospod, 1999. godine, prvi put Javio - Glasom), do rođendana srpskog Kneza Mihaila nižu se simboličnih 122 dana, koji svoj ekvivalent nalaze i vezano za prethodni stav, odnosno za rad za probuđenje i reformu Crkve, budući da se 122. Psalam odnosi na odlazak u “Dom Gospodnji“: 14 dana maja + 30 + 31 + 31 + 16 = 122;

Sledeći značajan podatak jeste da nakon Obrenovićevog rođendana do godišnjica početka Adventnog doba sežu savršenih 36 dana, deljivih na 12-odnevne cikluse;

NJegov rođendan datira na takođe savršenih 49 dana do godišnjica zaključenja Mineapoliske konferencije (što je i godišnjica smrti moje majke), a zbog njihove deljivosti na sedmične cikluse: 16.09 - 04.11 = 49 : 7 = 7!;

Konačno, od rođendana srpskog do rođenja Biblijskog Kneza Mihaila, pružaju se simboličnih 99 dana, koji predstavljaju i 1999, odnosno godinu novorođenja potonjeg: 14 dana septembra + 31 + 30 + 24 = 99, na Slavu Svetom Božjem imenu te za Pripravu Puta za Njegov Skori i slavni dolazak!

Nek’ se slegnu svi bregovi, uzvise doline,
od Vosora Svetac Ide - divne Mu Haljine!
Na Glavi Mu bezbroj Kruna, zlatom sve se nižu,
da l’ i tvoja jedna biće - osećaš li grižu?

Slavopojem pesmu spremam al’ i ukor vredi,
ni milost bez pravde neće život da zavredi!
Pesma ova, tako mila, od Emanuila -
svima stiže kao eho glasom Mihaila.

Ovaj Knez je Vragu mera Moga rekordera,
probuđenje nek’ nastavi jer sledi Primera!
Moj Dolazak tek je mera Najvišega reda,
i reforma mila jeste kraj dobroga Kreda!