U nizu Svedočanstava o
stvarnim uzrocima velikih katastrofa i ratnih pustošenja koja su, tokom
relativno duge istorije LJudske zajednice, zadesila mnoge narode, jedno od
najznačajnijih jeste, svakako, Svedočanstvo o Božjem Sudu nad Izraelom, o kojem
je, pre oko tri hiljade godina, pisao Prorok Danilo:
"Zato znaj i razumij: Otkad
iziđe reč da se Jerusalim opet sazida do Pomazanika vojvode biće sedam nedelja,
i šezdeset i dve nedelje da se opet pograde ulice i zidovi, i to u teško vreme.
A posle te šezdeset i dve nedelje Pogubljen Će Biti Pomazanik i ništa Mu neće
ostati; narod će vojvodin doći i razoriti grad i Svetinju..." (Danilo 9,25.26)
Oko hiljadu godina kasnije, isto proročanstvo Potvrdio Je Sam Gospod:
"I kad' se Približi Ugleda Grad i Zaplaka za njim, Govoreći: Kad' bi i ti znao u ovaj tvoj dan šta je za mir tvoj! Ali je sad' sakriveno od očiju tvojih. Jer će doći dani na tebe, i okružiće te neprijatelji tvoji opkopima, i opkoliće te, i obuzeće te sa sviju strana; i razbiće tebe i decu tvoju u tebi, i neće ostaviti u tebi kamena na kamenu, zato što nisi poznao vremena u kojemu si pohođen." (Luka 19,41-44)
Ovo proročanstvo je, kao što je poznato, ispunjeno 70. godine Nove Ere, kada je rimski vojskovođa Tit zaposeo te razorio Jerusalim i Sveti (Božji) hram, pri čemu je, prema brojnim Izveštajima Biblije, od velikog značaja vreme kada je i ovaj prorečeni Sud nastupio (budući da je već poznato da su brojevi 7, 12 i 24 karakteristično Božji, kojima On Beleži najznačajnije događaje kako bi i najmanja sumnja u autentičnost proročanstava Svete reči i, uopšte, svih proročanstava koja i danas karakterišu NJegovo delovanje za dobro svih naroda, bila otklonjena), jer ovom prilikom uviđamo deljivost pomenutih 70 godina na sedmogodišnje cikluse, što je, dakle, Božji pečat na tom NJegovom Sudu, nastalom zbog odbacivanja NJega Samoga, Koji Je u Hristu Obitavao među nama!
Drugi Božji pečat na ovaj Sud stavlja podatak da je 70. godina Nove Ere i 73. nakon NJegovog Utelovljenja (prema Biblijskoj hronologiji Ovozemaljskog doba, obznanjenoj u Svedočanstvu broj XI - Pregled i hronologija Ovozemaljskog doba), što je značajno stoga što je za 70. godinu Nove Ere vezuje niz od 72 godine, deljivih na 12 i 24, što odgovara 4128. godini nakon Stvaranja, budući da je ona, kao godina Božjeg Utelovljenja, i 2472. nakon Potopa, te i stoga što je rođendan vesnika poslednjih sudova i samog kraja sveta 24.12.1972. godine, koji je, kao što se pokazalo, u vezi i sa drugim značajnim događajima, gde je upliv Božje natprirodne moći jednako evidentan.
Treći Božji pečat na ovom Sudu jeste činjenica da je 70. godina Nove Ere - 4201. nakon Stvaranja (4128 + 73 = 4201), koja je, pak, kao takva, značajna stoga što joj prethode savršenih 4200 godina nakon Stvaranja, koje jesu savršene i zbog deljivosti na 7-godišnje cikluse, kojih je, takođe, savršen broj (4200 : 7 = 600!) a vrhunac ove značajne simbolike jeste činjenica da je 6146. godina nakon Stvaranja, koja jeste i poslednja godina Ovozemaljskog doba - 4200. nakon rođenja Avrama, oca Izraela (1946 + 4200 = 6146)!
Na kraju, umesto zaključka ovog Svedočanstva, te kao najmiliji zov Izraelu, ponavljamo GOSPODOVU Elegiju Jerusalime, kao izvanrednu strategiju da nikada i niti jednu legiju više niko i ništa ne pokrene dok se vlasti Izraela smene - da bi, pak, duhovne bila i obnovne...
Jerusalime
Jerusalime! Grade sveti!
Meni - ti si, uvek, na pameti.
Misli Moje, uvek, k' tebi hrle,
samo tebe, one bi da grle.
Nevesta si, Meni, uvek bio,
Svojom Sam te, krvlju Zadobio.
Tebi Sam Se, samo, Zaverio,
što se nisi, u to uverio?
Svedoke Sam, za Svadbu, Imao,
trpezu Sam, slavnu, Pripremao!
Kočijom Bih, Carskom, te Uzeo,
do Nebesa - Trećih, te Uzneo!
No comments:
Post a Comment