U mnoštvu znakova neposredne blizine kraja Sveta, koji se,
očigledno, ispunjavaju pred današnjim naraštajima, nalazi se još jedan, koji
(što usled predrasuda, što zbog iznenađenja kojima Gospod sprečava ispunjenje
Sotoninih planova, kome, opet, iz viših razloga, Daje uvid u tajne Svoje Svete
reči, koje, pak, Otkriva Svojim "slugama - prorocima": Amos 3,7) nije
prepoznat kao takav. Taj znak jeste "podizanje" Kneza Mihaila, o čemu
je, pre oko tri hiljade godina, po otkrivenju, pisao prorok Danilo:
"A u
to će se vreme podignuti Mihailo, veliki knez, koji brani tvoj narod; i
biće žalosno vreme, kakvog nije bilo otkako je naroda do tada; i u to
će se vreme izbaviti tvoj narod, svaki koji se nađe zapisan u Knjizi".
(Danilo 12,1)
Naime,
tradicionalno tumačenje ovog Svetog teksta - koje je zastupala i Ellen G.
White, u službi prvog Adventnog vesnika - identitet ovog Kneza vezuje za Samog
Gospoda, što bi, naizgled, trebalo da bude prihvaćeno bez pogovora no ako smo
dovoljno upoznati sa načinom i srazmerama ispoljavanja proročkog dara, tada nam
neće biti sporna činjenica o kojoj govori i sama Biblija (i najpre ona) - da
nijedno stvoreno biće nikada nije potpuno razumelo sve Božje objave, o čemu
govori i širi kontekst ovog otkrivenja, to jest - eksplicitna izjava Nebeskog
vesnika, koji je rekao:
"A ti, Danilo, zatvori ove reči i zapečati ovu
Knjigu do poslednjega vremena; mnogi će pretraživati i znanje će se
umnožiti." (12,4)
I ponovo:
"I ja čuh ali ne razumeh, i rekoh: Gospodaru moj,
kakav će biti kraj tome? A on reče: Idi Danilo, jer su zatvorene i
zapečaćene ove reči do poslednjega vremena." (12,8.9)
Poslednje vreme, o kojem Anđeo Gavrilo ovde govori, takođe
je određeno istim kontekstom:
"I čuh Čoveka obučenog u platno... i Zakle Se Onim
Koji Živi uvek, da će se sve ovo ispuniti po vremenu, po vremenima i po po
vremena, i kad' se svrši rasap sile Svetog naroda." (12,7)
Kao što je poznato, vreme o kojem Gospod ovde Govori jeste
period od triju i po proročkih godina, to jest - po principu "dan za godinu"
(4. Mojsijeva 14,34; Jezekilj 4,4-6) - od 1260 godina papske supremacije i
tiranije nad Božjim izabranicima, što je doslovno ispunjeno u periodu 538 - 1798. godine, kada je papstvo - ulaskom Napoleonovog generala Bertijea u Rim,
zarobljavanjem i smrću tadašnjeg rimskog poglavara - pape Pija VI - zadobilo
"smrtnu ranu" (Otkrivenje 13,3), čime je omogućen nastanak Adventnog
pokreta u mirnodopskim uslovima, kada je poslednje vreme i počelo no, u užem
smislu, određenom samim Svedočanstvom, poslednje vreme jeste vreme Kneza
Mihaila, kada će sadašnji svetski poredak biti ukinut Božjom neposrednom
intervencijom u vremenu određenom Biblijskom hronologijom, objavljenom, ove
godine, u Svedočanstvu broj XI dok je o identitetu tog Kneza bilo reči i u PREPUNI
Svedočanstva broj deset, čiji će odgovarajući segment, radi zaokruženosti
ove značajne teme, biti ponovljen i u ovom Svedočanstvu pošto ćemo, najpre, iz
isključivo Biblijske perspektive, sagledati identitet triju najistaknutijih
ličnosti po imenu Mihailo, od kojih je, svakako, Arhanđel Mihailo, Čiji
Identitet - u krugovima takozvanog Tradicionalnog adventizma (koji prihvata
Božansku nadahnutost Ellen G. White) - već nije sporan; Koji Je, dakle, Sam
Gospod no kada je reč o DVOJICI istoimenih knezova, da bismo shvatili da je
zaista reč o dvojici, kao i činjenicu da nijedan od njih nije i Sam Gospod,
sagledaćemo, odgovarajućim redom, sledeće Biblijske navode, koji o prvom od
ovih dvaju Knezova daju sledeće činjenice:
- Knez Mihailo, o kojem je reč u 11. poglavlju Danilove
Knjige, prisutan je u njegovom (Danilovom) vremenu:
"Ali ću ti kazati šta je napisano u Knjizi istinitoj:
nema nikoga da junački radi sa mnom u tome osim Mihaila, Kneza vašeg, i ja -
prve godine Darija Midijanina - stadoh da mu POMOGNEM, i da ga POTKREPIM."
(10,21; 11,1)
Na osnovu ovog Svedočanstva, kao nedvosmislenu i
relevantnu, zapažamo činjenicu koja, uprkos predrasudama, ipak jasno govori da
taj Knez nije i Arhanđel Mihailo (vidi Judinu poslanicu, 9. stih, kao i
Otkrivenje 12,7), a to je POMOĆ (i OKREPA), koja mu je, prilikom vojevanja
protiv tadašnjeg persijskog cara, evidentno, bila potrebna, što se na Gospoda,
to jest - Arhanđela Mihaila, ne može odnositi! To, svakako, nije neophodno
objašnjavati ali zapazimo da je odgovarajuća pomoć Gospodu bila potrebna samo
dok je u Ovozemaljskoj fazi Svoje Svete i Uzvišene službe Spasitelja Sveta
Vodio Najveću i odsudnu bitku protiv sila tame u Obličju Jednakom našem (izuzev
što, za razliku od nas, nije Posedovao grešne sklonosti), kada je odgovarajuću
pomoć i okrepu Dobijao od Samog Oca, Svetih anđela, a, u određenom trenutku, i od
dvojice članova ljudske porodice, čije su velike životne borbe i služba takođe
pružili veliki doprinos Božjem Delu spasenja - Mojsija i Ilije (na Gori preobraženja).
Osim toga, taj Knez je, takođe nedvosmislenom izjavom,
označen kao "...jedan od prvih knezova", te možemo biti
sigurni da on nije i Arhanđel Mihailo, jer je poznato, i jasno, da Je Gospod -
u Svom Nebeskom (te i Božanskom) Ustrojstvu - Svemoćan...
O drugom istoimenom Knezu, koji se podiže u poslednjem
vremenu (o kojem je već bila reč - u PREPUNI Svedočanstva broj X), istaknuta je
upravo i ovde naznačena činjenica: da se, naime, PODIŽE (tek) u poslednjem
vremenu, što sa Gospodom, svakako, ne može biti slučaj - jer Je Sam, za Javnu
fazu Svoje Ovozemaljske misije, Podignut prilikom Pomazanja silom Svetog Duha
pri Svetom krštenju, 27. Godine Prvog stoleća Nove Ere, što je takođe najavljeno
proročanstvom poverenom Danilu (Danilo 9,25; Isaija 61,1-3; Matej 3,16.17; Luka
4,16-21) te kao tačno tumačenje ovog Teksta stoji ono koje je o identitetu ovog Kneza zabeleženo u PREPUNI Desetog Svedočanstva, koje ponavljamo:
Sve što će, po Božjoj volji, još biti pomenuto u dodatku
Svedočanstvu broj X jeste posrednička uloga Kneza Mihaila, čiji identitet, do
danas, nije prepoznat, dok je poznato tumačenje, utemeljeno na značenju tog
imena - da je reč o Samom Hristu. No, lično sam - već nekoliko godina unazad,
sagledavajući službu koja mi je poverena - primao određeno nadahnuće (koje je
svakom narednom prilikom bilo snažnije) da je, zapravo, Knez Mihailo (koji
"brani" Izabrani narod u vremenu velike nevolje, kakve nikada nije
bilo), zapravo, autor ovog Svedočanstva. O tome Je Gospod Rekao: "Kada
čuju, neće da veruju; kad' napišeš, nećeš da uzdišeš", pri čemu je
Aludirao na odgovarajuću dokaznu liniju, koja sledi.
Naime,
evidentno je da je reč o Knezu koji brani Božji narod a indikativan je i
podatak da se on "PODIŽE" TEK u poslednjem vremenu, koje
Proroštvo naziva žalosnim, te je jasno da i pored činjenice da je ovo tumačenje
zastupala i E. G. White, Mihailo ne može biti Hristos {jer je Gospod Večni Car
(a i inače se ne može reći, čak i kada bismo smatrali da On Jeste
Mihailo, da Se PODIGAO tek u završnici Ovozemaljskog
doba, jer znamo kada je Podignut/Pomazan a već smo ranije
pokazali da nijedan prorok nije bio apsolutno nepogrešiv u razumevanju Svetih
spisa te punina istine, prirodno, nastaje na kraju)}.
Mihailo
je, dakle, Mijailo; odnosno - Mijailović a uloga branitelja Božjeg naroda
posletka jeste simbol pomenute posredničke službe, koja svoj tip nalazi u
vremenu Mojsija i Mardoheja.
Sa tim u
vezi, poznato je da je 20. oktobar - Dan oslobođenja Beograda, nakon kojeg, do
kraja godine, preostaju 72 dana, što je - principom "dan za godinu"
- pokazatelj godine Mihailovog rođenja. Naravno, pri tome, značajnu ulogu nosi
činjenica da je, kao što je poznato, najpopularnija beogradska ulica upravo
Knez Mihailova...
Spomenik Knezu Mihailu Obrenoviću III
na centralnom beogradskom Trgu
Knez Mihailova ulica
Osim
toga, u ovom periodu, pred sam kraj Ovozemaljskog doba, kada je Mihailo
podignut u sili Poznog dažda, sa svim neophodnim darovima za izvršenje
poverenog zadatka, indikativna je i činjenica da istu i simboličnu vrednost
predstavlja i cena vožnje u Beogradskom Javnom Prevozu (72 din,
bilo za jednu ili ceo niz stanica u jednom smeru/vožnji).
Cena jednosmerne vožnje u vozilima GSP-a
Neplaniran produžetak doneo je i odgovarajuće promene (dinar po godini produžetka! :-)) u odgovarajućem periodu (povrh toga i cena dveju vožnji 6146. godine nakon Stvaranja iznosi odgovarajućih 146 dinara dok nova cena jedne vožnje odgovara broju dana nakon beogradske slave, 20.10, te uključujući nju, do kraja kalendarskih godina):
Celinu ove proročanske slike zaokružuje Sveštenički red Mihaila, koji je Melhisedekov. Naime, poznato je da Pavle, kao Božji Prorok i Apostol, svedoči upravo o REDU (NIZU) Melhisedeka (Jevrejima 7), što nedvosmisleno znači da osim Gospoda (Koji je, zapravo, Jedini/Pravi Car i Sveštenik), da bi moglo biti reči o REDU (NIZU), sličnu službu moraju da izvrše još najmanje dvojica pripadnika ljudske zajednice a prema nedvosmislenom Svedočanstvu Biblije, osim Samog Gospoda, takvu službu izvršio je još samo car Salima, dok će treći i poslednji Sveštenik po tom redu biti, dakle, Mihailo, koji će, Božjom voljom, biti i "car Beograda", ma kako to čudno zvučalo u savremenim okolnostima, kada carstvo ne mora biti i doslovno (jer su, suštinski, dovoljni Božja sila i Autoritet, koji stoje iza Njegovih vesnika), o čemu je Gospod rekao: "Sva Srbija, biće Parohija, ni Evropa, neće biti tropa. A Beograd, biće Bogograd {simbolično}, a Bogograd biće Milanovgrad (kao "grad Davidov" i sl: Nemija 12,37 itd)".
U dopuni
ovom tumačenju, dotičemo se i značenja imena Mihailo, koje je jedan od razloga
zašto se smatra da je Knez Mihailo - o čijem podizanju u poslednjem vremenu
svedoči Prorok Danilo - Sam Arhanđel Mihailo, jer, dakle, to ime označava
nekoga ko je kao Bog, što je osobeno i prvom svešteniku pomenutog Reda
sveštenstva - Melhisedeku, o kome je možda i najveći Božji Apostol i jedan od
većih Proroka - Pavle, dao odgovarajuće Svedočanstvo:
"Jer ovaj Melhisedek beše car salimski, Sveštenik Boga
Najvišeg, koji srete Avraama kad se vraćaše s boja careva, i blagoslovi ga; kome
i Avraam dade desetak od svega. Prvo dakle znači car pravde, potom i car
salimski, to jest car mira: bez oca, bez matere, bez roda, ne imajući ni
početka danima, ni svršetka životu, a ISPOREĐEN sa Sinom Božijim, i ostaje Sveštenik doveka." (Jevrejima 7,1-3)
Da bi sve bilo
jasno, zdravim rasuđivanjem - na temelju Svetog pisma, ali i otvorenim
Svedočanstvom i nadahnućem od Svetog Duha, zaključujemo da sam Melhisedek nije
Gospod, i to, između ostalog, i stoga jer je LIČNO primio Avramove desetke, što
takođe nije neophodno naročito objašnjavati budući da je Gospod Car nad
carevima i Sam Tvorac (Kome, dakle, materijalni darovi nisu potrebni te je i
desetak Ustanovio zapovešću da ga od svih prihoda narod odvaja Levitima a
oni su, pak, bili dužni da deseto od svih primljenih desetaka daju sveštenicima
- Aronovim potomcima, koji, međutim, nisu odvajali desetak jer je sav
njihov život i rad bio posvećen Bogu, što je slučaj i sa Redom sveštenstva po
Melhisedeku). Ova činjenica je značajna stoga da bi se videlo da je Red sveštenstva
po Melhisedeku zaista RED, kao i to da ga, izuzev Samog Spasitelja, čine
i drugi članovi ljudske zajednice, čiji identitet
je, dakle, i Biblijski (imena sve trojice članove ovog Reda, na čelu sa Samim
Bogom u telu i Jedinim učiteljem, jesu zabeležena - a u poslednjem slučaju - i
narečena Svedočanstvima Svete reči), i to stoga što, kako je Sam Gospod Rekao,
"od tog Reda nema izgreda", čemu dodajemo, iako na to pristajemo,
da još bez mane taj Red treba i da ostane, jer samokritika jeste i etika...
Za sam kraj ovog Tematskog svedočanstva, dotičemo i
kontinuitet posredništva Kneza Mihaila - činjenicu koja zastupnicima teze da je
on Sam Emanuilo služi kao jedan od osnovnih argumenata u prilog tom stavu, te
ponovimo da iz Biblijske perspektive ljudsko posredovanje za Božji Izabrani
narod ima odgovarajuće mesto, što nalazimo i u službi Mojsija, Arona, Mardoheja
i drugih Božjih ljudi dok period izboren (ali, naravno, uslovno, jer sve je od
Boga) zastupničkom službom Kneza Mihaila (koji je podeljen na tri odseka) jeste
produžetak Ovozemaljskog doba od (ukupno) devet meseci, sa početkom u prolećnoj
ravnodnevici 21.03.2013. godine, kada je navršena 6144. godina od Stvaranja,
koja je, prema Svedočanstvu Biblije, poslednja navršena godina Ovozemaljskog
doba, o čemu je Sam Gospod Rekao: "Od ravnodnevnice teku tvoje
dnevnice", te tako, ovim podatkom, zaključujemo ovo Svedočanstvo
konstatacijom da je poslednje vreme, određeno Biblijskim proročanstvom datim
posredstvom proroka Danila, sada i definitivno poznato - za probuđenje,
reformu, blagoslov i spasenje Svetog naroda - Naroda dobitka, ali, svakako, i
svih naroda Sveta, od Milog Jagnjeta!
Predslika Kneza Mihaila
(12.03.2014)
Jedna od
značajnijih potvrda identiteta vesnika poslednjih sudova i samog kraja sveta jeste
niz simboličnih perioda koji život i službu poznatog srpskog Kneza - Mihaila
Obrenovića III, vezuju za njegov život i rad.
Naime, kao
što je poznato, Mihailo Obrenović III jeste rođen 16.09.1823. godine, na
simboličnih 77 godina do kraja 19. veka;
Godina
novorođenja Biblijskog Mihaila nastupa 176
godina nakon rođenja Mihaila Obrenovića III, što je značajno zbog deljivosti
tog perioda na 88-godišnje periode,
koji su, svakako, kao što smo i u ranijim prilikama napominjali, značajni zbog
ispunjenja sada već famoznog noćnog viđenja iz 2002. godine, o velikoj (a, kako
se ispostavlja, i višestrukoj) potvrdi Dela pred sam kraj Ovozemaljskog doba, o
kojem je bilo puno reči i u ranijim Svedočanstvima - Osnovnim i Tematskim: 1823 + 176 = 1999 dok su 176 : 88
= 2;
Datum
pogibije (u čemu, pak, nije predslika Biblijskog Mihaila, koji, kao nekada Ilija,
neće okusiti smrt) Mihaila Obrenovića III jeste 10.06.1868. godine, na
simboličnih 104 godine do 6104. godine nakon Stvaranja
(videti Svedočanstvo broj XI), odnosno - 1972. godine, kada je rođen vesnik
Hanana: 1868 + 104 = 1972;
Dan smrti
Mihaila Obrenovića III jeste 168. nakon
rođendana Biblijskog Mihaila, što je period koji prenosno oslikava
prvoplanirani broj godina Adventnog doba, a jeste deljiv na 7-odnevne,
12-odnevne i 24-odnevne periode (24.12 +
168 = 10.06);
Dan
Obrenovićeve smrti jeste i 43. nakon godišnjica mog Zaveta sa Bogom, što je,
vezano i za prethodni stav, značajno stoga što isključujući 08.05 i 10.06. taj
period čine 42 dana, koji, pak, kako
se sada ispostavlja, predstavljaju moje životno doba u Ovozemaljskom poretku,
deljivo i na 7-ogodišnje cikluse;
Rođendan
Mihaila Obrenovića III nastupa simboličnih 24 dana nakon godišnjica početka mog
javnog rada za probuđenje i reformu Crkve: 23.08
+ 24 = 16.09, koji odgovaraju i mom rođendanu - 24.12;
Nakon 17.05,
kao 144. dana nakon mog rođendana (kada mi Se Gospod, 1999. godine, prvi put
Javio - Glasom), do rođendana srpskog Kneza Mihaila nižu se simboličnih 122 dana, koji svoj ekvivalent nalaze i
vezano za prethodni stav, odnosno za rad za probuđenje i reformu Crkve, budući
da se 122. Psalam odnosi na odlazak u “Dom Gospodnji“: 14 dana maja + 30 + 31 + 31 + 16 = 122;
Sledeći
značajan podatak jeste da nakon Obrenovićevog rođendana do godišnjica početka
Adventnog doba sežu savršenih 36 dana,
deljivih na 12-odnevne cikluse;
NJegov
rođendan datira na takođe savršenih 49 dana do godišnjica zaključenja
Mineapoliske konferencije (što je i godišnjica smrti moje majke), a zbog njihove
deljivosti na sedmične cikluse: 16.09 -
04.11 = 49 : 7 = 7!;
Konačno, od
rođendana srpskog do rođenja Biblijskog Kneza Mihaila, pružaju se simboličnih 99 dana, koji predstavljaju i 1999, odnosno godinu novorođenja
potonjeg: 14 dana septembra + 31 + 30 +
24 = 99, na Slavu Svetom Božjem imenu te za Pripravu Puta za Njegov Skori i
slavni dolazak!
Nek’ se
slegnu svi bregovi, uzvise doline,
od Vosora
Svetac Ide - divne Mu Haljine!
Na Glavi Mu
bezbroj Kruna, zlatom sve se nižu,
da l’ i
tvoja jedna biće - osećaš li grižu?
Slavopojem
pesmu spremam al’ i ukor vredi,
ni milost
bez pravde neće život da zavredi!
Pesma ova,
tako mila, od Emanuila -
svima stiže
kao eho glasom Mihaila.
Ovaj Knez
je Vragu mera Moga rekordera,
probuđenje nek’
nastavi jer sledi Primera!
Moj Dolazak
tek je mera Najvišega reda,
i reforma
mila jeste kraj dobroga Kreda!
No comments:
Post a Comment